تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

برگزاری دوره های آموزش آنلاین آشنایی با بورس

  • کد خبر : 14519
  • 10 اردیبهشت 1399 - 7:08
برگزاری دوره های آموزش آنلاین آشنایی با بورس
مدیر مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی شعبه مافی ارومیه گفت: با توجه به تقاضای روزافزون مردم به سرمایه گذاری در این بازار، دوره های آموزش آشنایی با سرمایه گذاری در بورس به صورت آنلاین برگزار می شود.

یوسفی امروز ۱۰ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران گفت: دوره آشنایی با سرمایه گذاری در بورس با توجه به تقاضای روزافزون مردم به سرمایه گذاری در این بازار و با توجه به عدم امکان برگزاری دوره های حضوری،به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی اظهار کرد: ثبت نام در این دوره های آنلاین محدودین سنی و مکانی نداشته و علاقمندان از سراسر کشور می توانند در این دوره های مجازی آنلاین شرکت کنند.

مدیر مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی شعبه مافی ارومیه افزود: در این دوره فراگیران با بازارهای مالی و بورس اوراق بهادار، نحوه خرید و فروش سهام بصورت آنلاین، اصطلاحات تخصصی مورد استفاده در بازار سرمایه، مدیریت و تشکیل سبد سهام و دریافت آن و سود سهام و روش های سرمایه گذاری اشخاص آشنا و مهارت های لازم در اینخصوص را کسب خواهند کردند.

یوسفی گفت: شرکت در این کلاسها  با گوشی یا لپ تاپ و از طریق برنامه adobe connect امکان پذیر است.

به گزارش گوروش به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، وی با اشاره به اینکه به شرکت کنندگان در این دوره ها گواهی پایان دوره جهاد دانشگاهی صادر خواهد شد اظهار کرد: علاقمندان جهت ثبت نام به آدرس www.jdrouyesh.ir/rooyesh مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۳۵۹۴۷۹-۰۴۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.