تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

برگزاری مسابقه علمی برنامه نویسی با موبایل ویژه ایام محرم

  • کد خبر : 16463
  • 18 شهریور 1399 - 10:03
برگزاری مسابقه علمی برنامه نویسی با موبایل ویژه ایام محرم
مسابقه علمی برنامه نویسی با موبایل، جهت تولید اپلیکیشن با محورهای "ادعیه، مرثیه و سخنرانی بزرگان مرتبط با ماه محرم" و "زیارت عاشورا توسط مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه برگزار می شود.

پورمحمود مدیر گروه کامپیوتر مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه اظهار کرد:این مسابقه به مناسبت ایام محرم و ویژه دانشجویان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات با عنوان ” برنامه نویسی موبایل” در جهت تولید اپلیکیشن با محورهای “ادعیه، مرثیه و سخنرانی بزرگان مرتبط با ماه محرم” و “زیارت عاشورا به همراه ترجمه و قرائت صوتی” است.

وی اظهار کرد: در این مسابقه از دانشجویان انتظار می رود تا با بکارگیری دانش علمی و مهارتی خود و همچنین راهنمایی اساتید مجرب مرکز اقدام به تولید برنامه های موبایلی مرتبط با محورهای اعلام شده کنند.

مدیر گروه کامپیوتر مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه ادامه داد: آثار رسیده پس از بررسی توسط کمیته داوران این مسابقه ارزیابی نتیجه داوری تا ۱۰ مهر ماه اعلام خواهد شد و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

پورمحمود با اشاره به اینکه از جمله راهبردهای مهم و کلان دانشگاه جامع علمی کاربردی، تاکید بر تقسیم کار ملی در حوزه های مهارتی آموزش عالی و تبیین نقش دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یکی از مهمترین عوامل سهیم و موثر در ایجاد اشتغال در کشور و همچنین هدایت اجرای برنامه  های درسی به سمت میدانی با مشارکت بخشهای صنعت،خدمات،کشاورزی،فرهنگ و هنر است،اظهارکرد:مرکز آموزش عالی علمی کاربردی  جهاددانشگاهی ارومیه نیز با پیروی از این راهبردها تلاش حداکثری خود را به کار گرفته است تا با تربیت دانشجویان و فارغ التحصیلان متخصص صاحب مهارت به رسالت مهم خود در زمینه ایجاد اشتغال و ارتباط آنها با بازار کار عمل نماید. ترغیب دانشجویان جهت مهارت افزایی و ایجاد انگیزه لازم جهت خود باوری از طریق مشارکت آنها در برنامه های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه، برگزاری سمینارها و کارگاههای تخصصی فوق برنامه، برگزاری رویداد های مختلف با توجه به رشته های موجود در دانشگاه و همچنین برگزاری مسابقات علمی و عملی از برنامه های مهم و ارزنده دانشگاه می باشد.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، دانشجویان  تا ۳۱  شهریور فرصت دارند آثار خود را به ایمیل orumieh.iast@acecr.ac.ir و یا به پیج اینستاگرامی دانشگاه به آدرس @jduasturmia ارسال کنند.

دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۴۷۷۳۳۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.