تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

بهره برداری از ۷ پروژه بهداشت و درمان استان به دستور رئیس جمهور

  • کد خبر : 15807
  • 07 مرداد 1399 - 10:24
بهره برداری از ۷ پروژه بهداشت و درمان استان به دستور رئیس جمهور
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: هفت پروژه بهداشت و درمان استان به صورت ویدئوکنفرانس روز پنجشنبه هفته جاری به بهره برداری می رسند.

جواد آقازاده در نشست خبری اظهار داشت: هفت پروژه بهداشت و درمان، پنجشنبه هفته جاری به صورت ویدئوکنفرانس به دستور رییس جمهور به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه ها شامل ‌بیمارستان جامع زنان،‌ پایگاه سلامت کهنه خانه پیرانشهر، کلینیک تخصصی پلدشت، مرکز خدمات جامع خدمات سلامت کهنه خانه پیرانشهر، بیمارستان آیت الله خویی، کلینیک تخصصی سلماس، کلینیک تخصصی شاهین دژ، پایگاه فوریت های پزشکی کهنه خانه پیرانشهر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در بحث کرونا رسانه‌ها و فضای مجازی نقش اساسی در آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی مردم ایفا کردند.

آقازاده خوش خیالی و عدم ترس از ویروس کرونا را تا حدود زیادی باعث افزایش مشکلات و ابتلایان عنوان کرد و گفت: بازگشایی‌ها و کم توجهی‌ها باعث ایجاد موج جدید کرونا در کشور و استان شد که خود ما مسوولان و مدیران هم مقصر کاهش توجه مردم به کرونا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز استان وضعیت آرامی دارد و بیشترین بستری استان ۷۰۰ نفر بود، اذعان کرد: در حال حاضد ویروس تمام نشده و در هر لحظه و در هر شخصی قابل انتقال است باید بیشتر به وجود ویروس توجه داشت که امکان ناقل بودن ویروس وجود دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی به پالایش و غربالگری افراد بالای ۶۰ سال اشاره کرد و افزود: برای این افراد دنبال نوشتن پروتکل‌های بهداشتی هستیم تا توسط ستاد مرکزی ابلاغ شود.

آقازاده در پایان با اشاره به اینکه‌مهر و آبان امسال خیز شدید آنفولانزا را خواهیم داشت و باید تمهیدات لازم  اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: مردم با حرکت مسوولان مسیر خود را تعیین می‌کنند پس مقصر اصلی در این‌مبحث، عدم رعایت دستورالعمل‌های ما مدیران و مسوولان هستیم که باید بیش از این به مدیریت ویروس منحوس اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.