تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

به دشمن اجازه دست درازی در امور داخلی کشور را نمی دهیم

  • کد خبر : 13244
  • 18 بهمن 1398 - 10:30
به دشمن اجازه دست درازی در امور داخلی کشور را نمی دهیم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: حضور پرشور مردم در صحنه امنیت آینده را تأمین کرده و به دشمن اجازه نخواهیم داد که به هیچ وجه در امور داخلی کشورمان دست درازی کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه بیان کرد: به جایگاهی رسیده‌ایم که مستقل‌ترین و عزتمندترین کشور در دنیا هستیم و رسیدن به این مهم زحمات و مشکلات خود را به دنبال دارد.

 

وی با اشاره به اینکه برای تعیین چهار سال آینده خود بایستی در میدان باشیم و فرد اصلح و متخصص را انتخاب کنیم. افزود: حضور پرشور مردم در صحنه امنیت آینده را تأمین کرده و به دشمن اجازه نخواهیم داد که به هیچ وجه در امور داخلی کشورمان دست درازی کنند.

 

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمنی که در پیش‌رو داریم حساس‌تر از سال‌های گذشته است تصریح کرد: بر همگان وظیفه است تا بهتر از سال‌های قبل در این مهم حضور بیابیم.

 

حجت‌الاسلام‌ قریشی خاطر نشان کرد: آمریکا امروز همگان را علیه ایران و انقلاب اسلامی تجهیز کرده تا همچون گذشته به کارشکنی‌های خود ادامه دهند و مردم را از انقلاب و نظام ناامید کنند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.