تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

به زودی اضمحلال آمریکا و هم پیمانانش را مشاهده خواهیم کرد

  • کد خبر : 12622
  • 16 دی 1398 - 8:46
به زودی اضمحلال آمریکا و هم پیمانانش را مشاهده خواهیم کرد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بزودی شاهد اضمحلال آمریکا و هم پیماناتش خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ۱۶ دی ماه در آیین پایانی عزاداری خودجوش مردم ارومیه در میدان انقلاب این شهر با بیان این که این حضور پرشور، کاخ مستکبران دنیا را به لرزه در می‌آورد و مقدمه‌ای برای انتقام سخت از تروریست‌های غربی است. اظهار داشت: : به زودی طبق وعده الهی با چشم خود اضمحلال آمریکا و هم پیمانانش را مشاهده خواهیم کرد.

 

وی افزود: حضور جمعیت کثیری از مردم برای استقبال از پیکر شهید نشان داد شهید سلیمانی مصداق آیه “إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا”،”همانا کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده‌اند به زودی خدای رحمان برای آنان محبّتی (در دلها) قرار می‌دهد.” است و محبت این شهید در دلهای ملت ایران جای دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که با شهادت سردار سلیمانی، مقاومت در ایران و منطقه متوقف می‌شود در حالی‌که با ریخته‌شدن خون این شهید بزرگوار و یاران همراه او، حیات دیگری از سوی خدا به جبهه مقاومت در منطقه اعطا شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی خاطر نشان کرد: از مسئولان می خواهیم طبق فرموده رهبری، انتقام شهید را از آمریکا و هم پیمانانش بگیرند و آنها را از این عمل خود پشیمان کنند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.