تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

به مناسبت اربعین ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تکاب توزیع شد

  • کد خبر : 16931
  • 18 مهر 1399 - 10:18
به مناسبت اربعین ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تکاب توزیع شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی به ارزش ۲ میلیارد ریال در قالب مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه به مناسبت اربعین حسینی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان توزیع‌ شد.

سرهنگ وهاب عباس‌فام روز جمعه در آیین توزیع این بسته‌های معیشتی افزود: این تعداد بسته معیشتی با مشارکت سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تهیه شده و شامل هشت قلم کالای اساسی خانوارها از جمله برنج، روغن، رُب گوجه فرنگی، کنسرو تُن‌ماهی و ماکارونی است که برای تهیه هر یک از این بسته‌ها چهار میلیون ریال هزینه شده ‌است.

وی بیان کرد: این بسته‌های معیشتی با کمک بسیجیان و نیروهای سپاه تکاب بین اقشار کم‌درآمد، نیازمندان و خانواده ها و صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از بیماری کرونا که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند، توزیع شده ‌است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۶ هزار بسته معیشتی و غذایی توسط سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تهیه شده و در اختیار اقشار نیازمند این شهرستان قرار گرفته است.

امام جمعه تکاب نیز در آیین توزیع بسته‌های معیشتی سپاه با تسلیت اربعین حسینی گفت: از فضایل اخلاقی مومنان این است که در مشکلات و حوادث اجتماعی به یکدیگر کمک کنند و بر همین اساس در ادامه راه مکتب عاشورا و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری رزمایش‌های مواسات همدلی و کمک‌های مومنانه در سراسر کشور اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی رحیمی افزود: رزمایش مواسات و همدلی در تکاب با کمک‌های مردمی و خیران و تلاش نهادهای مختلف از جمله سپاه به‌صورت شایسته تاکنون اجرا شده است.

وی بیان کرد: رزمایش‌های مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه که به فرمان رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، یک جریان عظیم فرهنگی و انفاقی در سراسر کشور به وجود آورده که موجب حمایت از اقشار ضعیف و کم‌برخوردار شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.