تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

بیانیه فرمانده مرکز بهداری رزمی شمالغرب نیروی زمینی سپاه بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج

  • کد خبر : 17592
  • 04 آذر 1399 - 8:29
بیانیه فرمانده مرکز بهداری رزمی شمالغرب نیروی زمینی سپاه بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج
فرمانده مرکز بهداری رزمی شمالغرب نیروی زمینی سپاه بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

فرا رسیدن هفته بسیج یادآور یکی از زیبا ترین رخدادهایی است که با فرمان معمار و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل سازمان بسیج رقم خورد.

روحیه بسیجی همواره در حال بصیرت‌دهی و آگاهی‌بخشی نسبت به نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی است و بدون شک این روحیه و حفظ آن بین مردم و ملت‌های اسلامی در آینده ای نه چندان دور موجب نابودی استکبار  جهانی خواهد شد.

دشمنان ما هر بار از راهی وارد شده و آتش فتنه ای را می‌افروزند تا بدان طریق در خیال خام خود، توانسته باشند که مسلمانان و انسانهای آزاده را مورد هجمه و تردید قراردهند، اما غافل از اینکه بصیرت دینی و مکتبی بسیجیان و تدبر استکبارستیزانه‌ ایشان که با هدایت و روشنگری امامین انقلاب همراه است، همواره نقشه‌های دشمنان را خنثی و به نابودی کشانیده و خواهد کشاند.

در حقیقت باید گفت که امروز تفکر بسیجی و روحیه استکبارستیزی حد و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و تنها مربوط به ایران اسلامی نمی‌شود. تفکر بسیجی امروز در میان مردمان مسلمان منطقه، شیعه و سنی  نشر یافته و این تفکر که منبعث از آرمانهای استکبارستیزانه انقلاب اسلامی است، توانسته تا در بهترین صورت موجبات وحدت مردم و شکست دشمنان نظام و اسلام را فراهم آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و مقام شامخ تمامی شهیدان والامقام، آزادگان و ایثارگران حماسه‌ساز و مظلوم و با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج بر تمامی سلحشوران عرصه علم و ایمان و جهاد و شهادت، اعلام می دارم؛ بسیج همچنان با تمام توان خود، رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را سرلوحه و نقشه راه و قطب‌نمای حرکت خود در عرصه‌های مختلف قرار داده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

رهبرم عزیزم: چشم و جان و دل ما بسیجیان، بسته به نگاه زیبای توست. از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن.

سرهنگ پاسدار  دکتر رسول صادق

 (فرمانده مرکز بهداری رزمی شمالغرب نیروی زمینی سپاه)

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.