تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب همزمان با ایام کرونا بصورت مجازی منتشر شد

  • کد خبر : 15974
  • 17 مرداد 1399 - 10:53
بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب همزمان با ایام کرونا بصورت مجازی منتشر شد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با شیوع بیماری کرونا بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب به صورت پی دی اف در فضای مجازی در اختیار اعضای کانون این استان قرار گرفت.

جواد زاهدی بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طرح برگزاری مجازی برنامه‌های کانون پرورش فکری کرونا تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت و در این راستا بخشی از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت پی دی اف منتشر شده تا از طریق فضای مجازی در اختیار کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

وی از افزایش برنامه‌های کانون از ۴۴ برنامه به ۶۲ برنامه در سطح استان خبر داد و افزود: بخش مهمی از این برنامه ها با استفاده از ظرفیت مجازی بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به درخشش کودکان و نوجوانان استان در مسابقه های مختلف بین المللی گفت: یکی از نوجوانان دختر عضو این کانون، عنوان برگزیده مسابقه نقاشی محیط زیست را که توسط کارگروه حقوق کودکِ کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، به خود اختصاص داد.

“زاهدی” ادامه داد: در بیست و ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی انجمن «هیکاری» کشور ژاپن نیز که با موضوع‌ کشاورزی، زمین کشاورزی، طبیعت، محیط زیست، مردم و خانواده برگزار شد، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران با ارسال یک‌هزار و ۵۹ اثر نقاشی در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد، ۸۱ اثر از اعضای مراکز کانون استان آذربایجان‌غربی به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

وی اضافه کرد: از بین ۱۸ هزار و ۱۴۶ اثر رسیده از ۷۶ کشور جهان، ۱۰ نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران جایزه این مسابقه را از آن خود کرده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر این در بخش عکس مهرواره‌ نوروزی «بهار در خانه» در گروه کودکان ۴ تا ۱۱ سال، “سارا فارغ‌بال” ۱۰ ساله و در گروه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، “فاطمه صدقی” ۱۵ ساله هر ۲ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عنوان برتر این مهرواره را کسب کرده اند.

زاهدی تاکید کرد: اعضای این کانون سال گذشته نیز با درخشش در مسابقات علمی، فرهنگی و هنری بین‌المللی توانستند ۲۰ عنوان (جایزه) را در این مسابقه‌ها کسب کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.