تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

بیش از ۸ هزار کلاس درس در مهر امسال به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود

  • کد خبر : 16165
  • 30 مرداد 1399 - 9:52
بیش از ۸ هزار کلاس درس در مهر امسال به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در خوی گفت: بیش از ۸ هزار کلاس درس در مهر امسال در سراسر کشور به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

مهراله رخشانی مهر در حاشیه بازدید از مجتمع بزرگ آموزشی مرحومه سکینه نمکی امروزدر خوی اظهارداشت: ۵۴ پروژه مجتمع آموزشی در کشور در حال احداث است که مجتمع خیرساز مرحومه سکینه نمکی که توسط خیر نیک اندیش سید ناصر محمد سیدی در خوی در حال احداث می‌باشد یکی از آن ۵۴ مجتمع می‌باشد.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: ۵۰ درصد این مجتمع‌ها امسال به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حال حاضر در کشور برای هردانش آموز ۸/۴ مترمربع فضای آموزشی نیاز داریم که به عنوان مثال برای یک کلاس ۳۰ نفره باید ۲۴۰ متر مربع فضای آموزشی فیزیکی باید در اختیار داشته باشیم.

رخشانی مهر خاطرنشان کرد: براساس سند تحول آموزشی ما در حال حرکت به سوی فضا‌های آموزشی وسیعتر هستیم که مجتمع‌ها باید دارای آزمایشگاه، کارگاه، کتابخانه، استخر، سالن ورزشی و امتحانات و نمازخانه باشند.

وی ادامه داد: امسال به مقدار یک میلیون متر مربع یعنی بیش از ۸ هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در مورد سیستم‌های گرمایشی مدارس نیز کشور گفت: امروز کمتر از ۴ درصد ازمدارس کشوراز بخاری نفت سوز استفاده می‌کنند که بیشتر آن‌ها در سیستان و بلوچستان هستند و علت این امر نبود گاز و در بعضی مناطق دور افتاده نبود برق می‌باشد که با حل شدن مشکلات مذکور مشکل سیستم گرمایشی آن مدارس نیز حل خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.