تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در خوی توزیع شد

  • کد خبر : 16318
  • 09 شهریور 1399 - 11:13
بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در خوی توزیع شد
در تاسوعای حسینی و در قالب رزمایش کمک های مومنانه، بیش از 2 هزار بسته معیشتی به همت واقفان و خواهران بسیجی در خوی توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری گوروش، همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و در ادامه رزمایش کمک های مومنانه، واقفان نیک اندیش و خواهران بسیجی شهرستان خوی بیش از ۲ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می کنند.

ابراهیم پور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی بیان کرد: در اجرای طرح شمیم حسینی ۱ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی شامل ۶ قلم مواد خوراکی به ارزش ۴ میلیارد ریال از محب موقوفات شهرستان خوی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا با همکاری هیئت های عزاداری توزیع می شود.

خانم سیرانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان خوی هم از همکاری ۶ حوزه بسیج خواهران شهرستان خوی و خیران برای تامین بسته های معیشتی خبر داد و گفت: در اجرای رزمایش کمک های مومنانه خواهران زینبی و بسیجی سپاه خوی ۴۰۰ بسته معیشتی شامل ۱۰ قلم مواد غذایی را تهیه وهمزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در بین زنان سرپرست خانوار توزیع می کنند.

وی ارزش این بسته ها را ۱ میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: خواهران بسیجی همچنین ۲ هزار و ۴۰۰ کیلو گرم کوشت قرمز و تعدادی بسته های فرهنگی و لوازم التحریر را تهیه و در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.