تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه به بیماران کرونایی اختصاص یافت

  • کد خبر : 15206
  • 29 خرداد 1399 - 9:02
بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه به بیماران کرونایی اختصاص یافت
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران بدحال مبتلا به کویید ۱۹ در ارومیه، علاوه بر بیمارستان طالقانی، بخشی از بیمارستان امام خمینی (ره) نیز به بیماران مبتلا به کویید ۱۹ اختصاص یافت.

جواد آقازاده بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران بدحال مبتلا به کویید ۱۹ در ارومیه، علاوه بر بیمارستان طالقانی، بخشی از بیمارستان امام خمینی (ره) نیز به بیماران مبتلا به کویید ۱۹ اختصاص یافت و در صورت نیاز بخش‌های دیگر بیمارستان‌های ارومیه نیز به بیماران مبتلا به کویید ۱۹ اختصاص داده خواهد شد.

وی با اشاره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۱۹۸ نفر به طور قطع مبتلا به کرونا و ۴۰۳ نفر از این تعداد مشکوک به کرونا بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان تصریح کرد: تعداد ۱۱۸ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که وضعیت ۴۳ نفر  از این افراد وخیم گزارش شده است.

آقازاده با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته آزمایش ۳۷ نفر از بیماران بستری شده مثبت اعلام شده است،خاطرنشان کرد: از ۳۷ نفر بیمار بستری شده مبتلا به کرونا تعداد ۶ نفر مربوط به ارومیه، ۱۲ نفر بوکان، یک نفر چایپاره، ۲ نفر سردشت، ۹ نفر مهاباد، چهار نفر میاندوآب بودند.

وی تاکید کرد: وضعیت بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها بد حال اعلام شده است و وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در استان قرمز و یا زرد است و هیچ شهرستانی در وضعیت سفید قرار ندارد و بنابراین توصیه می‌شود مردم هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.