تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

تابستان امسال برق پایدار و مطمئن در آذربایجان غربی تامین می شود

  • کد خبر : 15093
  • 21 خرداد 1399 - 11:18
تابستان امسال برق پایدار و مطمئن در آذربایجان غربی تامین می شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن تاکید بر لزوم مدیریت مصرف در پیک بار تابستان امسال گفت: در تابستان سال جاری، با همکاری مشترکین کلیه حوزه ها از جمله بخش اداری، برق پایدار و مطمئن در استان تامین خواهد شد.

اکبر حسن‌بکلو با اشاره بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های اداری استان جهت عبور از پیک بار برق تابستان سال جاری بیان کرد: دستگاه های اداری سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهکارهای ساده‌ می توانند مصرف برق در دستگاه های اداری را مدیریت نمایند لذا همکاری تمامی ادارات استان جهت عبور از پیک بار تابستان ضروری است .

وی افزود: در حال حاضر تعداد قابل توجهی مولدهای اضطراری از جمله دیزل ژنراتور و یا سیستم های برق اضطراری در کشور وجود دارد.  از آنجا که فقط ساعات و روزهای کمی از کل سال، میزان مصرف برق کشور از ظرفیت نصب شده نیروگاهی بیشتر می‌شود، بنابراین سازمان‌هایی که از این مولدها در اختیار دارند می توانند با تأمین برق خود در ساعات اوج مصرف علاوه بر همراهی با شرکت توزیع نیروی برق، پاداش همراهی هم دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: اگر مشترکان برق، تنها ۱۰ درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند،۲۰ درصد از هزینه بهای برق مصرفی در قبوض کاهش می یابد .

حسن بکلو خاطرنشان کرد : از مردم فهیم و همیشه همراه استان انتظار می رود با هر اقدامی که باعث مصرف اصولی در مصرف برق می شود، حتی تنها با خاموش کردن کلید یک لامپ غیر ضروری و راهکارهای ساده دیگر صنعت برق کشور را یاری نمایند

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.