تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

تاکید جلال زاده بر اتمام فوری پروژه آزادراه ارومیه – تبریز

  • کد خبر : 17549
  • 01 آذر 1399 - 11:52
تاکید جلال زاده بر اتمام فوری پروژه آزادراه ارومیه – تبریز
وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه در مجلس در بازدید از قطعه سوم پروژه آزادراه ارومیه به تبریز در دیدار با معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی، بر لزوم اتمام فوری این پروژه تاکید کرد.

به گزارش گوروش نیوز، در ادامه بازدید میدانی از قطعه سوم پروژه آزادراه ارومیه به تبریز،  وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی به همراه عوامل استانی و پیمانکار این پروژه در جلسه با خادمی معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی و سردار درویش‌زاده، رئیس بنیاد تعاون ناجا، ضمن بررسی آخرین وضعیت این پروژه خواستار اتمام فوری آن شد .

وحید جلال‌زاده در این جلسه گفت: در دوران مدیریت استانداری درپی ارجاع پروژه آزادراه ارومیه-تبریز به شورای اقتصاد دولت، با اخذ ترک تشریفات پروژه از رئیس جمهور وقت، ادامه پروژه به بنیاد تعاون ناجا واگذار گردید.

نماینده ارومیه در مجلس افزود: ماه گذشته در جلسه با وزیر راه و شهرسازی توضیحات کاملی در خصوص مطالبات و نواقص این آزاد راه مطرح کردیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید میدانی از قطعه سوم این آزادراه تصریح کرد: در این بازدید به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفتیم.

جلال‌زاده تاکید کرد: پروژه آزادراه ارومیه به تبریز از جمله مهمترین طرح‌های زیر بنایی شمال‌غرب کشور است که به عنوان حلقه مفقوده آزادراهی ارومیه به پایتخت می تواند با کاهش مسیر ترانزیت از پایانه مرزی سرو، نقش مهمی در تسهیل دسترسی به پایانه های مرزی استان، رونق گردشگری و کاهش تصادفات داشته باشد.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی درخصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد با تشکیل جلسات معاون وزیر راه و بنیاد تعاون ناجا در طی چند هفته آتی پروژه تعیین تکلیف شده و ادامه آن با سرعت پیگیری شود.

وی تصریح کرد: اتمام این پروژه آزادراهی جزء اولویت های این دوره کاری بنده می باشد که با پیگیری‌های مستمر به نتیجه خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.