تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

تجمیع تجهیزات و پول دشمنان در مرزها برای ایجاد ناامنی در کشور

  • کد خبر : 11062
  • 18 مهر 1395 - 22:28
تجمیع تجهیزات و پول دشمنان در مرزها برای ایجاد ناامنی در کشور

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست تقدیر از برگزیدگان طرح مکنا در سال ۹۴ و خیرین امنیت ساز گفت: همه معاندین و دشمنان ما پول، سیاست، تجهیزات و تجربه شان را به کار گرفته‌اند تا در کشور ناامنی ایجاد کنند.

وزیر کشور گفت: همه معاندین و دشمنان ما پول، سیاست، تجهیزات و تجربه شان را به کار گرفته‌اند تا در کشور ناامنی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست تقدیر از برگزیدگان طرح مکنا در سال ۹۴ و خیرین امنیت ساز با گرامیداشت هفته ناجا و تسلیت فرارسیدن محرم الحرام اظهار کرد: عاشورا درسی است که سراسر معرفت و ایستادگی بر اصول و امر به معروف و نهی از منکر است که امتداد آن به انقلاب اسلامی انجامید.

وزیرکشور با اشاره به منظر اخلاقی عاشورا افزود: عاشورا درس های بزرگی در عبرت آموزی دارد و امروز خودمان را هنوز در آن صحنه حس می کنیم چراکه هنوز رسالت امام حسین به جای خود باقی استو احیای راه ائمه، امر به معروف و مبارزه با ظلم همچنان باقی است.

وی ادامه داد: سرلوحه درس آموزی از عاشورا تبعیت از امام زمان است و ولی فقیه پرچمدار مبارزه با ظلم است.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه ناجا تحت امر مستقیم رهبری است گفت: هر کلام ولی فقیه یقینا در جهت خیر و صلاح کشور و در جهت حمایت دین خداست و ما موظف به جامعه عمل پوشاندن به منویات ایشان هستیم.

وی با اشاره به سخنان رهبری درخصوص امنیت افزود: امنیت پایدار دارای در ویژگی است یکی ایمان و دیگری تکیه بر مردم که ما نسبت به انها دین داریم و ولی نعمتان ما هستند. این دو بالهالی امنیت پایدار هستند.

وزیرکشور اضافه کرد: هرجا که مردم پای کار بودند ما موفق بودیم و هرجا به آنها اعتماد کردیم پیروز شدیم. این در حالی بود که هیچ تحلیلگری نمی‌توانست پیروزی انقلاب را پیش‌بینی کند ولی این مهم با ایمان مردم و حمایت آنها رخ داد و مجدداً این موضوع را در جنگ تحمیلی نیز تجربه کردیم و در حوادث بعد آن شاهد این پیروزی بودیم.

وی با اشاره به نقش مردم در اقتصاد مقاومتی و وضع بد اقتصاد کشور در شرایط فعلی گفت: عنصر اول اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد است و اگر تئوری های اقتصادی بر این اصل متمرکز شود قطعا مشکلات مرتفع خواهد شد.

وزیرکشور گفت: نسخه شفا بخش اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی است.

رحمانی فضلی با اساره به سه جلسه رهبری در خصوص آسیب‌های اجتماعی گفت: نسخه ایشان برای حل آسیب‌های اجتماعی تکیه بر توان مردمی است و ایشان فرمودند حل این مشکل تنها از طریق اجتماعی شدن ممکن است.

وی گفت: رهبری تاکید داشتند که برای امنیت پایدار باید ساز و کار مشارکت مردم را فراهم کنیم و امنیت امروز کشور به دلیل حمایت مردم از نظام و کشور است.

وزیر کشور خطاب به فرماندهان ناجا گفت: خود شما از درجه تهدیدات مرزی مطلعید و می‌دانید همه معاندین و دشمنان ما پول سیاست تجهیزات و تجربه شان را به کار گرفته‌اند تا در کشور ناامنی ایجاد کنند و این را بر اساس اسناد و مدارک و اعترافات آنها می‌گویم ولی به لطف خدا و کمک های مردمی امنیت پایداری را در کشور شاهدیم.

به گزارش تسنیم سردار حسین اشتری هم با تقدیر از خیرین امنیت ساز وبرترین های طرح مکنا اظهار کرد: طرح مکنا از سال‌های گذشته شروع شده و اثرات بسیاری در ارتقای مأموریت‌های پلیس داشته است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ناجا بر نقش کمک های مردمی در ماموریت های پلیس تاکید داشته اند افزود: این نشست برای جامعه عمل پوشاندن به منویات حضرت آقاست چرا که امروز ناجا بیش از ۶۰۰۰ مقر در سراسر کشور دارد و در مواردی هم که به واسطه وسعت جغرافیایی فاصله ای با مردم داریم باید با کمک های مردمی حصور خود را گسترش دهیم.

وی در پایان از خیرینی که نیروی انتظامی را در تحقق اهدافش یاری می‌دهند تقدیر کرد و از برنامه ریزی برای گسترش تعداد مقرهای پلیس در کشور خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=11062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهند شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های تورکی یا فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.