تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

تجهیز ۴۱خانه ورزش روستایی در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 13066
  • 09 بهمن 1398 - 8:05
تجهیز ۴۱خانه ورزش روستایی در آذربایجان‌غربی
رییس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۱ خانه ورزش روستایی در سطح استان به امکانات ورزشی تجهیز می‌شود.

حبیب‌الله قربانی با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۱ خانه ورزش روستایی در سطح استان به امکانات ورزشی تجهیز می‌شود. اظهار داشت : این خانه‌های ورزش روستایی استان با هدف توسعه نشاط و سلامت در روستاها و با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تجهیز و راه اندازی می‌شود.

 

وی افزود: تیر ماه سالجاری نیز در راستای توسعه ورزش در روستاها، ۵۰ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شد و امسال تعداد خانه‌های ورزش روستایی تجهیز شده به ۱۹۱ باب رسید.

 

رییس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اعزام کاروان ورزش روستایی به مرحله نهایی جام خوشه چین در شیراز، برگزاری مسابقات فوتسال جام دهیاران استان، برگزاری مسابقات و همایش های مختلف ورزشی روستایی از مهمترین برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است.

 

قربانی خاطر نشان کرد: تجهیزات خریداری شده برای این خانه‌ها شامل میز پینگ‌پنگ، فوتبال دستی، میز شطرنج، توپ والیبال، تخته دارت و توپ فوتسال است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.