تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024

تغییر ساعت کاری ادارات از ۲۳ فروردین ماه

  • کد خبر : 14177
  • 18 فروردین 1399 - 8:44
تغییر ساعت کاری ادارات از ۲۳ فروردین ماه
استاندار آذربایجان غربی گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ،ساعت کار ادارات از روز ۲۳ فروردین ماه از ساعت۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود .

محمدمهدی شهریاری در بیست و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری هوشمند تا پایان فروردین ماه ادامه داردT بیان کرد:  براساس مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ،ساعت کار ادارات از روز ۲۳ فروردین ماه از ساعت۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود و صنوف کم ریسک که در آنها کمترین تجمع رخ می دهد برابر دستور العمل ابلاغی و با رعایت موازین بهداشتی آغاز بکار خواهند کرد.

 

وی افزود: گردش چرخ تولید کم از تلاش مدافعان سلامت نیست و این چرخ باید با در نظر گرفتن دستور العمل های بهداشتی بچرخد.

 

استاندار آذربایجان غربی به سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تامین نیازهای بهداشتی واحدهای تولیدی دستور داد و گفت: نیاز کارخانجات و واحدهای تولیدی در خصوص تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی به جهت اهمیت نقش آنها باید تامین شود.

 

شهریاری در خصوص مبتلایان به کرونا و لزوم اعلام نتیجه آزمایش مثبت این افراد به محل کار و خانواده خاطر نشان کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس همه باید جدی باشند و مصوبات را به طور کامل اجرا نمایند.

 

وی  با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان در حال رشد است، تصریح کرد: یکی از دلایل این وضعیت توسعه امکانات آزمایش تشخیص ویروس کروناست که می تواند در شناسایی افراد مبتلا و کنترل بیماری بسیار موثر باشد.

 

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در تجهیز آزمایشگاه های استان به امکانات تشخیص کرونا خوب عمل کرده است،اظهار داشت: این روند باید توسعه یابد و با افزایش نمونه گیری از مردم زمینه های کنترل بیماری و قطع زنجیره انتقال فراهم گردد.

 

استاندار آذربایجان غربی

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.