تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

تمامی فتنه‌های اخیر به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده است/ مردم در انتخابات هشیار باشند

  • کد خبر : 12329
  • 29 آذر 1398 - 12:57
تمامی فتنه‌های اخیر به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده است/ مردم در انتخابات هشیار باشند
امام جمعه ارومیه گفت: تمامی فتنه‌های اخیر به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده بنابراین همه با مشارکت گسترده در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام خواهیم شد

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۹ آذرماه در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان انقلاب، کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: تمامی فتنه‌های اخیر به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده بنابراین همه با مشارکت گسترده در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام خواهیم شد.

 

وی افزود: بی‌تفاوتی در انتخابات وسوسه شیطان بوده و نمی‌توان در روز قیامت پاسخگوی قصور و غفلت در این موضوع شد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی برلزوم نظارت کامل شورای نگهبان در تایید صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس تاکید کرد و تضعیف کنندگان نقش شورای نگهبان را دشمنان نظام و انقلاب دانست و گفت: شورای نگهبان با جدیت و قاطعیت وارد عمل شوند و صلاحیت افرادی که فساد اخلاقی و مالی دارند یا فارغ از قدرت مدیریتی هستند تایید نکنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اصلاح نظام بانکداری در نظام جمهوری اسلامی جزء وظایف اصلی نمایندگان مجلس است.و همه مردم و مسوولان باید تلاش کنند تا مساله ربا از جامعه اسلامی ریشه‌کن شود.

 

وی با تاکید بر لزوم پیشگیری از تبدیل آلودگی هوا به بحران در استان تصریح کرد: این مشکل باید با همفکری نخبگان و همت مسوولان هرچه سریع‌تر رفع شود.

 

امام جمعه ارومیه با اشاره به شب یلدا و هم نشینی‌های خانواده ها در این شب بر لزوم توجه به معنویت و دوری از معاصی تاکید کرد و صله ارحام را از سفارشات خداوند و اهل بیت بیان کرد و اذعان داشت: لازم است با قصد قربت برای صله ارحام در شب نشینی شب یلدا شرکت کنیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) افزود: همه انبیای الهی، معصوم و سفیران خداوند متعال برای هدایت بشریت بوده‌اند و حضرت عیسی نیز چهارمین پیامبر اولوالعزم و بشارت دهنده صلح و دوستی از جایگاه ویژه‌ای در بین مسلمانان برخوردار است.

 

وی ادامه داد: انسان باید همیشه مرگ را در یاد داشته باشد اما نباید از آخرت ترسی در دل داشته باشدو کسانی که آخرت را از یاد برده اند به مانند سگ هایی هستند که بر سر همدیگر فریاد می زنند و به هم حمله ور می شوند

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.