تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

توزیع پنجمین مرحله بسته‌های معیشتی توسط جهادگران فاطمی ارومیه

  • کد خبر : 17036
  • 27 مهر 1399 - 17:36
توزیع پنجمین مرحله بسته‌های معیشتی توسط جهادگران فاطمی ارومیه
مسئول گروه جهادگران فاطمی ارومیه گفت: ۱۲۰ بسته معیشتی از محل مبالغ اهدایی شهروندان، توسط جهادگران فاطمی بین نیازمندان ارومیه توزیع شد.

حجت‌الاسلام سید احمد قره‌باغی از توزیع پنجمین مرحله بسته های معیشتی در قالب کمک مومنانه توسط مجمع جهادگران فاطمی ارومیه خبر داد و اظهار داشت: با آغاز ایام عزای اربعین شهادت امام حسین (ع) مجموعه مردمی جهادگران فاطمی به این تدبیر رسید که با توجه به فضای کنونی جامعه و عدم امکان مسافرت برای زیارت اربعین، مبالغ اهدایی مردم به سمت تامین نیازهای معیشتی نیازمندان سوق داده شود.

وی افزود: از آغاز ماه محرم تاکنون مبلغ ۳۴ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۳۸۰ تومان توسط مردم خیر ارومیه، جمع‌آوری شد که علاوه بر تامین ۱۲۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان و توزیع آنها بین نیازمندان واقعی، به تأمین بخشی از نیازهای متفرقه آنها همچون کیف و کفش و لباس و دارو و اجاره‌بهای نیازمندان اقدام شد.

مسئول گروه جهادگران فاطمی ارومیه با بیان اینکه ساماندهی کمک‌های مردمی در این راستا انجام می‌شود تصریح کرد: مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای ۱۲۰ بسته معیشتی و مبلغ چهار میلیون و ۸۶۵ هزار و ۳۸۰ تومان، به تأمین نیازهای ضروری دیگر اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین در شب اربعین، مردم متدین اورمیه‌ مبلغ سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای قربانی گوسفند به نیت سلامتی حضرت ولی عصر(عج) و سلامتی مقام معظم رهبری اهدا کردند، که در ضمن همین بسته‌های معیشتی قرار یافت.

قره‌باغی خاطرنشان کرد: یکی از نکات اساسی برای اجرای این طرح، شناسایی نیازمندان است که از طریق رابطین منطقه‌ای این افراد شناسایی و بسته‌های معیشتی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در ماه محرم، با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم با جمعیت بیشتر، یکی از طلبه جوان و روابط عمومی جهادگران فاطمی حاضر شد به طور رایگان در هر خانه‌ای که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم عزاداری برگزاری می‌کنند به صورت رایگان منبر کند.

قره‌باغی افزود: این طلبه جوان از آغاز محرم تا پایان صفر به ۵۰ محله و خانه در سطح ارومیه رفته و آیین سوگواری محرم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار کرد.

وی با بیان برنامه های آتی این حرکت جهادی افزود: جهادگران فاطمی از زمان شیوع کرونا در استان برای تهیه ماسک و مواد ضد عفونی پیش قدم شدند و همچنین در کنار این امر جهادگران بسته‌های غذایی مناسب تهیه و به صورت رایگان در اختیار اقشار ضعیف قرار دادند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.