تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

توزیع کالاهای اساسی در آذربایجان غربی در ایام نوروز متوقف نمی‌شود

  • کد خبر : 13875
  • 25 اسفند 1398 - 7:27
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: عرضه کالاهایی اساسی در ایام نوروز در آذربایجان‌غربی متوقف نمی‌شود.

غلامرضا بابایی بیان کرد: کالاهای اساسی و میوه مورد نیاز ایام پایانی سال و شب عید تأمین و به حد کافی ذخیره‌سازی شده است و توزیع کالاهای اساسی در استان حتی در ایام نوروز نیز متوقف نمی‌شود.

 

وی افزود: برای ایام پایانی سال ۴۰۰ تن گوشت مرغ، ۴۰۰ تن گوشت قرمز، یک هزار و ۲۰۰ تن برنج تخصیص یافته که از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای حمایت از واحدهای صنفی و صنعتی نیز مقدار یک هزار تن شکر برای استان اختصاص یافته است.

 

بابایی خاطر نشان کرد: ورود و خروج تمام کالاها به انبارها و سردخانه‌های استان از طریق سامانه جامع انبارها مورد پایش قرار گرفته و بر توزیع این کالا ها نظارت کامل می‌شود.

 

وی به عملکرد بازرسی و نظارت سازمان در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از افزایش خود سرانه قیمت‌ها در ایام پایانی سال؛ طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی ویژه نوروز از اول اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی ادامه داد: برای رفاه حال همشهریان و رسیدگی به شکایات مردمی در اسرع وقت  گروه‌های بازرسی مقیم در ۳ نقطه پر ازدحام شهر استقرار یافته و به صورت آنی شکایات را دریافت و مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.