تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024

توزیع یک‌هزار بسته معیشتی توسط موکب‌داران استان

  • کد خبر : 14571
  • 18 اردیبهشت 1399 - 9:35
توزیع یک‌هزار بسته معیشتی توسط موکب‌داران استان
مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی گفت: یک‌هزار بسته معیشتی توسط ۱۰ موکب این استان در قالب طرح «کمک مومنانه» بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع شده است.

سیدحسن حسینی بیان کرد: ارزش ریالی هر بسته معیشتی از ۱۶۰ تا حدود ۴۰۰ هزار تومان بوده و در نقاط محروم و در بین اقشار آسیب‌پذیر استان توزیع شده است.

وی افزود: هر بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، سویا، گوشت، روغن خوراکی یک لیتری، نان و حبوبات بوده است.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان با اشاره به میزان اقلام توزیع شده تصریح کرد: تاکنون پنج تن برنج، یک‌هزار و ۸۲۰ بسته ماکارونی، یک تن سویا، یک تن گوشت، ۲ هزار بطری روغن خوراکی یک لیتری، ۵۰ هزار عدد قرص نان و هشت تن حبوبات بین مردم نیازمند توزیع شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین در موکب‌های این استان ۹۰ خانم و ۹۵ آقا در زمینه تولید ماسک و البسه بهداشتی و دستکش فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: پنج کارگاه تولیدی در این استان فعال است که تاکنون ۷۰ هزار عدد ماسک، ۱۲ هزار عدد لباس بهداشتی و ۵۰ هزار عدد دستکش را تولید کرده‌اند.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان اظهار داشت: همچنین تاکنون ۶۰ مرحله سمپاشی در محلات استان توسط موکب‌ها انجام شده و ۲ هزار لیتر محلول مایع و ژل ضدعفونی دست نیز توزیع شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.