تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

توزیع ۱۰هزار بسته کمک معیشتی در ارومیه

  • کد خبر : 17528
  • 30 آبان 1399 - 12:36
توزیع ۱۰هزار بسته کمک معیشتی در ارومیه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: همزمان با هفته بسیج ۱۰هزار بسته کمک معیشتی در ارومیه توزیع می‌شود

سرهنگ قهرمان عیوضلو ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در سطح شهر ارومیه به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به اقداماتی که تحت عنوان “بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین” در طول هفته بسیج برگزار خواهد شد؛ گفت: تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی به خانواده های کم برخوردار، اهدای ۴۱ جهیزیه به روج های نیازمند ، توزیع رایگان پک های بهداشتی و ماسک در سطح پایگاه های سلامت، برپایی ایستگاه های سلامت تب سنجی، دیدار با ۳ هزارخانواده شهید ، جانبازان و پیشکسوتان بسیج در طول هفته، آیین غبارروبی در مزار شهداء، یادواره شهدا در بستر فضای مجازی، نمونه های از اقدامات در طول هفته بسیج است.

وی خاطر نشان کرد: در هفته بسیج در نظر داریم پایگاه های مقاومت بسیج را به پایگاه های سلامت در منطقه تبدیل کنیم تا بتوانیم کمک مضاعفی به کادر درمان و سلامت داشته باشیم.

سرهنگ عیوضلو ادامه داد: افتتاح پروژه های عمرانی از جمله ۶ خانه عالم،  6 مسکن مددجویی کمیته امداد، کانال انتقال آب کشاورزی به مناطق ژارآباد، ۳ سالن های ورزشی در مناطق حاشیه نشین که با اعتبار نزدیک به ۴۵ میلیارد ریال دراین هفته به بهره برداری خواهند رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از اجرای پویش استغاثه، دعاخوانی و ختم قرآن خبرداد و گفت: نباید بر ابزارهای مادی خود به‌صورت صرف تکیه کنیم بلکه دعا و تضرع بخشی از مبارزه با کرونا است لذا در این راه نیازمند حمایت و همراهی رسانه ها هستیم.

عیوضلو در ادامه افزود: فرمول اصلی عبور از تهدید ها و دشمنی ها، قوی بودن است و برای عزیز شدن و عزیز ماند باید قوی بود؛ جهان امروز منطق عدالت، برابری، برادری و توازن انسانیت را نمی پسندند و با این منطق صحیح مبارزه می کنند؛ و تنها کشور های قوی می توانند در این جهان بامنطق غلط غربی به وجود آمده مبارزه و خود را نگه دارند که تفکر قوی و عمیق داشته باشند و این تفکرعمیق چیزی جز بسیج نیست.

عیوضلو با اشاره به اینکه بسیجی بودن به منزله ی ثبت نام در بسیج نیست، گفت: تمامی مردم بسیجی هستند لذا معنی بسیج، توانمندی ملت در دفاع از انقلاب اسلامی  است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اورمیه تصریح کرد: هیچ کس باور نمیکرد که این تفکر بسیجی سبب بیداری امت اسلامی شود در برابر تفکر غربی بایستد، امروز شاهد هستیم که این بیداری سبب شده است که آمریکا و متحدانش در حال افول هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.