تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

توسط رئیس سازمان و شورای مرکزی بسیج رسانه از مدیرعامل شرکت توزیع برق تقدیر به عمل آمد

  • کد خبر : 12996
  • 05 بهمن 1398 - 7:54
توسط رئیس سازمان و شورای مرکزی بسیج رسانه از مدیرعامل شرکت توزیع برق تقدیر به عمل آمد
رئیس سازمان و اعضای هیئت شورای مرکزی بسیج رسانه با مدیرعامل شرکت تویع برق استان دیدار کردند

در این دیدار صمیمی اکبر حسن بکلو، با اشاره به نقش رسانه ها در جامعه امروزی یادآور شد: ما امسال توانستیم با کمک رسانه ها و همت کارکنان شرکت برق، بدون هیچگونه خاموشی و افت فشار، پیک تابستانه سال۹۸ را با موفقیت به پایان برسانیم.

 

وی افزود: اصحاب رسانه در همه حال در کنار مسئولین و مدیران شرکت بوده و همیشه با این قشر زحمت کش و بی ادعا در رفع نواقص شبکه توزیع، تشریک مساعی نموده ایم.

 

یوسف حق دوست دبیر جشنواره ابوذر نیز در این دیدار به نقش بی بدیل شرکت توزیع برق و مدیران لایق این شرکت اشاره نمود و اظهار کرد:  ما اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان را با همکاری تمامی مسئولین و دست اندرکاران خصوصا مدیرعامل این شرکت برگزار کردیم و البته جشنواره ای که مراسم اختتامیه آن در سالن شهید رخشا ارومیه برگزار شد، پایه گذار این مسئله گردید که ما مقام اول کشور را در جشنواره بدست آوریم.

 

وی تصریح کرد: قناعت از آموزه های دینی ما بوده و به معنی کم مصرف کردن نیست بلکه به معنی درست مصرف کردن است.

 

حق دوست در ادامه بیان کرد: خبرنگاران تنها قشری هستند که می توانند شرکت برق را در ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق یاری نمایند.

 

حسین عبدالهی رئیس سازمان بسیج رسانه استان نیز ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مسئولان شرکت برق اظهار امیدواری کرد که مدیریت شرکت، سازمان بسیج رسانه را در برگزاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر یاری نمایند.

 

در پایان این مراسم با اهداء تندیس و لوح توسط رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی از مدیر عامل شرکت نیروی توزیع برق تقدیر به عمل آمد.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.