تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

تولید بیش از ۱۸۰ هزار تن انواع محصولات باغی در شهرستان میاندوآب

  • کد خبر : 16812
  • 11 مهر 1399 - 5:15
تولید بیش از ۱۸۰ هزار تن انواع محصولات باغی در شهرستان میاندوآب
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب از تولید سالانه بیش از ۱۸۰ هزار تن انواع محصولات باغی از سطح ۱۲ هزار و ۶۰۰ هکتار از باغات شهرستان خبر داد.

علی دیانتی در کارگاه آموزشی برداشت محصولات باغی با بیان این مطلب اظهار کرد: مسیر توسعه و تعالی همه کشورهای توسعه یافته از بخش کشاورزی عبور می کند چرا که مواد اولیه مورد نیاز بخش صنعت در بخش کشاورزی تولید می شود.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: در جهت توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان باید بخش کشاورزی در اولویت سرمایه گذاری های مسئولین و دولتمردان قرار گیرد، بویژه در شهرستان میاندوآب که یکی از قطب های مهم کشاورزی استان محسوب می شود و اشتغال، گردش مالی و اقتصاد شهرستان بطور مستقیم و غیر مستقیم وابسته به بخش کشاورزی است.

دیانتی خاطر نشان کرد: وقتی دانش و علم روز متخصصین بخش کشاورزی با تجربه های مفید کشاورزان و تولیدکنندگان موفق تلفیق شود؛ شاهد موفقیت در تولید و افزایش کیفیت و عملکرد در واحد سطح خواهیم بود.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی و توانمندسازی بهره برداران بخش کشاورزی تاثیر بسزایی در پایداری تولید محصولات کشاورزی دارد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به ضرورت حفاظت از منابع تولید بویژه آب و خاک، بر لزوم مدیریت مصرف آب در تولید محصولات کشاورزی، توسعه کشت گیاهان دارویی، مرتعداری و زنبورداری بویژه در مناطق کوهستانی دهستان باروق تاکید کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.