تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

ثبت نام بیش از ۴۷ هزار نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی

  • کد خبر : 15944
  • 15 مرداد 1399 - 11:15
ثبت نام بیش از ۴۷ هزار نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در استان بیش از ۴۷هزار نفر مشمول بیمه ای کارگران، کارفرمایی و خویش فرمایی برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده اند.

محمد رضا آمیان بیان کرد: ۱۲۰۳میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت وسهل کرونایی به استان تخصیص یافته که براساس ۱۴رسته شغلی و زیر مجموعه ۷۲۰ شغل، افراد شناسایی و  تسهیلات به متقاضیان پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه در زمان تعطیلی کارخانه ها و اصناف به دلیل شیوع کرونا عده ای از کارگران و کارفرمایان متضرر شده و کسب وکارهایشان دچار زیان شده است، اظهار کرد: در آذربایجان غربی بیش از ۴۷هزار نفر مشمول بیمه ای کارگران، کارفرمایی و خویش فرمایی برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده اند که بعداز پایش و استخراج اطلاعات از طریق تامین اجتماعی به افراد مشمول تسهیلات پرداخت می شود.

آمیان با تاکید بر اینکه تسهیلات کرونایی با سود۱۲درصد وباز پرداخت ۲۴ ماهه است، یاد آور شد: افراد مشمول می توانند از ۶ تا ۱۶میلیون تومان تسهیلات کرونایی دریافت کنند.

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ۲۵هزار نفر در استان برای دریافت مقرری بیمه بیکاری ثبت نام ‌کرده اند که بعد از کار کارشناسی ۱۲ هزار نفر دارای شرایط دریافت بیمه بیکاری بودند که به مرور این مقرری را دریافت می کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.