تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

ثبت نام قطعی۴۴ درصد ودیعه‌گذاران حج تمتع استان آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 13631
  • 10 اسفند 1398 - 6:37
ثبت نام قطعی۴۴  درصد ودیعه‌گذاران حج تمتع استان آذربایجان‌غربی
مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: ثبت نام حج تمتع همزمان با سراسر کشور از دیروز در آذربایجان‌غربی آغاز شده و تاکنون ۴۴ درصد ودیعه‌گذاران استان ثبت نام کرده‌اند.

محمدرضا ندیری بیان کرد: از ساعت ۱۰ دیروز ثبت نام ودیعه‌گذاران حج تمتع سال ۹۹، همزمان با سراسر کشور در استان نیز آغاز شده و اولویت ثبت نام با ودیعه‌گذاران ۳۱ فروردین ۸۶ به قبل است.

 

وی افزود: ثبت نام نیز تا ۲۱ اسفند امسال ادامه خواهد داشت و در قسط نخست نیز ودیعه‌گذاران ۲۵ میلیون تومان پرداخت می‌کنند و سایر هزینه‌های این سفر معنوی، اردیبهشت سال آینده اخذ می‌شود.

 

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه سهمیه آذربایجان‌غربی برای اعزام حجاج به حج تمتع دو هزار و ۵۰۰ نفر است تصریح کرد: حجاج با ۱۷ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

 

ندیری خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری‌های تنفسی، ودیعه‌گذاران نیازی به ثبت نام حضوری در دفاتر زیارتی نداشته و می‌توانند از طریق سامانه رزرو نسبت به ثبت نام خود اقدام و مدیر کاروان و دفتر زیارتی خود را انتخاب کنند و تا سه روز بعد نیز اقدام به ارائه مدارک خود کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در روز نخست ثبت نام، یک هزار و ۸۰ نفر ثبت نام کرده‌اند، اضافه کرد: بنابراین ۴۴ درصد ودیعه‌گذاران استان تاکنون ثبت نام کرده و توصیه می‌شود که سایر ودیعه‌گذاران نیز در فرصت باقی مانده، هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.