تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

جمع آوری کمک ۴۵۰ میلیونی در رزمایش مساوات میاندوآب

  • کد خبر : 15632
  • 26 تیر 1399 - 10:45
جمع آوری کمک ۴۵۰ میلیونی در رزمایش مساوات میاندوآب
سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: در اجرای توصیه مقام معظم رهبری، رزمایش مساوات همزمان با سراسر کشور در شهرستان میاندوآب اجرا و ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

حسام شیرازه محبت در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان میاندوآب اظهار کرد: افزایش حس اجتماعی، همدلی و نوعدوستی که در دوران کرونا و تجربیات جدیدی که بدست آوردیم بسیار با ارزش است.

وی با تاکید بر مستندسازی اقدامات انجام گرفته در دوران کرونا، گفت: باید به دغدغه‌های مقام معظم رهبری با جدیت پرداخته شده و مستند سازی اقدامات نیز با جدیت دنبال شود.

سرپرست فرمانداری میاندوآب افزود: مستند سازی همدلی اقشار مختلف مردم در تهیه و توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی و انتقال این حس نوع دوستی و همدلی به نسل‌های آینده چراغ راه آیندگان در مواقع بروز بحران می‌تواند باشد.

شیرازه محبت با بیان اینکه نقش خیرین، سمن‌ها و نهاد‌های مختلف در این دوران بی بدیل بود، تصریح کرد: در اجرای توصیه مقام معظم رهبری، رزمایش مساوات همزمان با سراسر کشور در شهرستان میاندوآب با همکاری خیرین و سازمان‌های مردم نهاد اجرا و ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد که این کمک‌ها تا کنون نیز ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با تاکید بر امیدآفرینی، اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای در این شرایط که مجموعه بهداشت و درمان با تمام وجود و توان در حال فعالیت هستند، عده‌ای با سیاه نمایی سعی در پمپاژ یاس و نا امیدی در جامعه داشته و تخریب و نقادی را با هم درآمیخته اند که پسندیده نیست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب و دبیر ستاد مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه متاسفانه فاصله گذاری اجتماعی در خیلی مواقع رعایت نمی‌شود، اظهار کرد: ذهنیت اینکه بیماری کرونا تمام شده و هیچ خطری مردم را تهدید نمی‌کند، کاملا اشتباه بوده و درست نیست.

سهراب حیدری افزود: برخی از حوزه‌هایی که در جلسات، مصوباتی را امضا می‌نمایند، متاسفانه پای کار نبوده و مفاد مصوبات را اجرا و عملیاتی نمی‌کنند، در حالیکه مصوبات جلسه کاملا قابل اجرا بوده و همه مکلف به اجرای آن‌ها هستیم.

این مسئول  گفت: از مردم درخواست داریم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به مبارزه با بیماری کرونا برویم

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه در صورت عدم رعایت توصیه‌ها و پروتکل ها، این ویروس تا پایان سال همچنان مهمان ما خواهد بود، تصریح کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی، شستن دست‌ها و استفاده و زدن ماسک از الزامات اصول بهداشتی بوده و باید کاملا رعایت شود.

این مسئول همچنین از وضعیت اسف بار جوی‌های آب در میاندوآب انتقاد کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و وضعیت نگران کننده جوی‌های شهرستان در خصوص بیماری‌های التور، باید متولیان امر در این خصوص اقدام جدی بعمل آورند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.