تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

جوانان ایران در روزهای کرونایی فرهنگ علوی و مهدوی را در کل کشور به منصه ظهور رساندند

  • کد خبر : 14685
  • 26 اردیبهشت 1399 - 11:37
جوانان ایران در روزهای کرونایی فرهنگ علوی و مهدوی را در کل کشور به منصه ظهور رساندند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جوانان کشورمان با فعالیت‌های جهادی در طول روزهای شیوع کرونا، توانستند فرهنگ علوی و مهدوی را در جای جای ایران اسلامی به منصه ظهور برسانند .

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف قلی‌زاده سرایی در آیین تجلیل از دانشجویان جهادی دانشگاه آزاد ارومیه بیان کرد: جوانان ایران اسلامی به ویژه آذربایجان غربی در طول روزهای شیوع کرونا با تمام وجود برای خدمت به مردم در صحنه حاضر بودند.

وی با بیان اینکه جوانان کشورمان با فعالیت‌های جهادی خود توانستند فرهنگ علوی و مهدوی را در جای جای ایران اسلامی به منصه ظهور برسانند، افزود: بنابراین به خاطر داشتن چنین مردمی باید بر خودمان ببالیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام، آیات، روایات و احادیث به کرات مقوله جهاد و همراهی مردمی که در حسرت و سختی هستند، مورد تاکید قرار گرفته است، اضافه کرد: اولیای الهی نیز به این مقوله بسیار توصیه کردند.

سرایی ضمن قدردانی از جوانان جهادگر در سراسر استان و همه حوزه‌ها، تصریح کرد: دیروز جوانان ما در در جبهه‌های نظامی و جنگ سخت حاضر شده و از کشور دفاع می‌کردند اما امروز در شبکه بهداشت و درمان کشور حضور یافته‌اند.

وی راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه و خدمت به جانبازان بالای ۷۰ درصد را به عنوان گوشه‌ای از اقدامات جوانان جهادگر دانست و خاطرنشان کرد: در حالی که فروشگاه‌های کشورهای غربی توسط مردم غارت می‌شد، مردم ما در ایران به یکدیگر کمک می‌کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.