تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

حجم دریاچه ارومیه ۴۴۰ میلیون متر مکعب افزایش یافت

  • کد خبر : 14538
  • 13 اردیبهشت 1399 - 14:53
حجم دریاچه ارومیه ۴۴۰ میلیون متر مکعب افزایش یافت

حجم آب دریاچه ارومیه ۵ میلیون و ۹۰ میلیارد مترمکعب است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۴۰ میلیون مترمکعب افزایش یافته است. به گزارش گوروش؛ در حال حاضر سطح تراز آب دریاچه ارومیه طی بارش های اخیر ۱۲۷۱.۸۵ متر است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته […]

حجم آب دریاچه ارومیه ۵ میلیون و ۹۰ میلیارد مترمکعب است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۴۰ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

به گزارش گوروش؛ در حال حاضر سطح تراز آب دریاچه ارومیه طی بارش های اخیر ۱۲۷۱.۸۵ متر است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۴ سانتی متر افزایش یافته است.
براساس اعلام ستاد احیای دریاچه ارومیه، وسعت دریاچه ارومیه در روز ۱۲ اردیبهشت ۳۲۰۱.۵۰ کیلومترمربع بود که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر مربع افزایش یافته است.
حجم آب دریاچه ارومیه در حال حاضر ۵ میلیون و ۹۰ میلیارد مترمکعب است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۴۰ میلیون مترمکعب افزایش دارد.
طبق آخرین گزارشات ستاد احیای دریاچه ارومیه، خلاصه وضعیت بارش در حوضه آبریز دریاچه ارومیه در ماه جاری ۲۶.۲ میلی متر است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۱.۷ درصد افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.