تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

حضور دانش‌آموزان در مدارس استان الزامی نیست

  • کد خبر : 16694
  • 03 مهر 1399 - 8:36
حضور دانش‌آموزان در مدارس استان الزامی نیست
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان ‌غربی گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، حضور دانش آموزان در مدارس استان الزامی نیست.

ابراهیم محمدی با اشاره به اینکه از ۱۵ شهریورماه سال تحصیلی جدید آغاز شده است اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا حضور دانش آموزان در مدارس استان الزامی نیست.

وی با تاکید بر اینکه تداوم آموزش به شکل حضوری و غیرحضوری با قوت پیگیری می‌شود افزود: آموزش حضوری، شبکه‌های تلویزیون، بستر برنامه شاد و ارائه جزوات آموزشی به عنوان روش‌های مختلف آموزشی در شرایط مختلف در این استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان ‌غربی با اشاره به تمام تلاش‌های انجام شده در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در مدارس استان افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری ار ابتلای دانش‌آموزان به بیماری کرونا انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای سیستم آموزشی غیرقابل قبول است که بدون فراهم کردن شرایط بهداشتی، امکان حضور دانش‌آموزان برای فراگیری دانش ایجاد شود.

محمدی تصریح کرد: دانش‌آموزان همه مدارس براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت به گروه‌های کوچک تقسیم شده اما به دلیل اجبار نبودن حضور در مدارس، دانش‌آموز کمتری در مدرسه حضور پیدا می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که استان آذربایجان ‌غربی در وضعیت قرمز قرار دارد و چگونه در این شرایط کلاس‌ها حضوری برگزار می‌شود ادامه داد: در حال حاضر در زمینه تعطیلی مدارس در استان تصمیمی گرفته نشده است و آموزش هم از طریق مجازی و هم از طریق حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان ‌غربی در زمینه سیم کارت رایگان دانش‌آموزی بیان کرد: تاکنون دستوری برای توزیع سیم کارت دانش‌آموزی صادر نشده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.