تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

حمایت دستگاه قضایی استان از آمران به معروف و ناهیان از منکر

  • کد خبر : 16237
  • 04 شهریور 1399 - 8:24
حمایت دستگاه قضایی استان از آمران به معروف و ناهیان از منکر
دادستان ارومیه گفت: دستگاه قضایی آذربایجان غربی با مظاهر فساد و بر هم زنندگان نظم اجتماع برخوردهای قانونی و قضایی را انجام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری گوروش، حبیبی در جلسه تبیین ظرفیت های حقوقی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار داشت: دستگاه قضایی استان از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت قضایی و قانونی را داشته و دارد و با مظاهر فساد و بر هم زنندگان نظم اجتماع برخوردهای قانونی و قضایی را انجام می دهد.

وی تصریح کرد: مراتب امر به معروف و نهی از منکر عبارتند از قلبی، زبانی، نوشتاری، و عملی که در قوانین هم این امر تصریح شده است که چنانچه به این مراتب اقدام شود یقیناً قانون و دستگاه قضایی هم از آن حمایت قاطع خواهد کرد.

دادستان ارومیه افزود: امسال ماه محرم با کرونا همراه شده است ولی ما می توانیم تهدید کرونا را تبدیل به یک فرصت کنیم و نباید مراسم عزاداری محرم تحت تاثیر کرونا فراموش شود، البته رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار الزامی است.

حبیبی خاطرنشان کرد: در این برهه که امکان حضور در محافل عزاداری بسیار محدود است می توان شعائر ماه محرم را به گونه ای دیگر ارج نهاد و تزئین محلات و کوی و برزن به نام مقدس شهدای کربلا از جلوه های زیبای ارزشگذاری به محرم می تواند باشد و انتظار است که هم دستگاههای اداری و هم مردم در این باب تلاش کنند‌

وی در ادامه سخنان خود گزارش مفصلی از اقدامات دادسرای ارومیه در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ارائه داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.