تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

حمل بیش از ۴۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان باری استان

  • کد خبر : 14309
  • 26 فروردین 1399 - 4:26
حمل بیش از ۴۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان باری استان
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: کالای جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در فروردین ماه سال جاری افزایش 9 درصدی داشته است.

ارسلان شکری بیان کرد: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان باری استان حمل شده است که این مقدار نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: برای حمل این میزان کالا نزدیک به ۲۹ هزار سفر انجام شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد افزایش پنج درصدی در تعداد سفر را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش تناژ حمل شده سیمان توسط ناوگان حمل و نقل کالای آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: تناژ حمل سیمان در تاریخ مذکور نزدیک به ۱۳۵ هزار تن بوده که این مقدار از افزایش ۶ درصدی جابه‌جایی این کالای مهم و استراتژیک حکایت دارد.

شکری تعداد رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی را نزدیک به ۲۷ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش هشت درصدی برخوردار است که پنج درصد از کل رانندگان فعال کشور را شامل می شود

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.