تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

خون پاک شهید سلیمانی باعث بیداری مردم منطقه شد

  • کد خبر : 12593
  • 15 دی 1398 - 8:53
خون پاک شهید سلیمانی باعث بیداری مردم منطقه شد
فرمانده قرارگاه حمزه(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب گفت: خون پاک شهید سلیمانی باعث بیداری مردم منطقه شد و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد و انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی را در جهان بیمه کرد

سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو صبح یکشنبه در آئین بزرگداشت سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی آمریکا که با حضور باشکوه مردم و مسئولان در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد. بیان داشت: خون پاک شهید سلیمانی باعث بیداری مردم منطقه شد و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد و انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی را در جهان بیمه کرد.

 

وی با بیان اینکه ترور سپهبد قاسم سلیمانی و یاران باوفایش ناشی از عجز و ضعف آمریکا در برابر جبهه مقاومت بود. افزود: آمریکایی‌ها وقتی دیدند جایی برای ماندن نیست مجبورا دست به ترور سردار سلیمانی زدند.

 

فرمانده قرارگاه حمزه(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها منتظر انتقامی باشند که حتی فکرش را هم نمی‌کنند. تصریح کرد: آمریکایی‌ها امروز در همه جای دنیا دارند می‌لرزند، شب و روز دارند پیام می‌دهند، به قول شهید سلیمانی، از جایی می‌زنیم که شما: فکرش را هم نمی‌کنید.

 

سردار اوصانلو با اشاره به اینکه استکبار جهانی در رأس آمریکای خونخوار در هر جای دنیا نتوانستند مقابل جبهه مقاومت اسلامی بایستند، مجبور شدند برخی‌ها را از صحنه حذف کنند. خاطر نشان کرد : این اقدام تروریستی نقطه پایانی بر استکبار ستیزی آمریکا خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه جانشین شهید سلیمانی یعنی حاج اسماعیل قاآنی یک نخبه نظامی و عملیاتی هستند، در عملیات‌های متعددی از دفاع مقدس خیلی خوش درخشیدند اظهار کرد: ایشان بر امورات نیروی قدس کاملاً مسلط هستند و راه سردار سلیمانی را با قدرت تمام بیش از پیش ادامه خواهند داد و همچون شهیدمان سردار سلیمانی ذخیره خداوند هستند برای جهان اسلام و مقاومت اسلامی.

 

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب خون این شهیدان انسجام بالایی را علیه استکبار جهانی در منطقه به وجود آورده و هرگونه مانع احتمالی را از راه این سیل عظیم مقاومت اسلامی برداشت و بیش از پیش هموار ساخت.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.