تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

داشتن انشعاب آب و فاضلاب لازم و ملزوم یکدیگر است

  • کد خبر : 15950
  • 16 مرداد 1399 - 8:47
داشتن انشعاب آب و فاضلاب لازم و ملزوم یکدیگر است
مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي گفت: بر اساس قانون، داشتن انشعاب آب و فاضلاب لازم و ملزوم يكديگر بوده و در مناطقي كه شبكه فاضلاب وجود دارد مشتركين بايد هنگام خريد انشعاب آب ، انشعاب فاضلاب را نيز خريداري نمايند .

یداله سلطانی با بیان اینکه لازم و ملزم بودن انشعابات آب و فاضلاب بدلیل حفظ محیط زیست و عدم آلودگی محیط است، اظهار داشت: مشترکینی که برای خرید انشعاب آب مراجعه می کنند، اکثرا خواهان برقرای انشعاب فاضلاب نیز هستند.

وی با اشاره به ماده پانزدهم قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب افزود: اهمیت فاضلاب به‌گونه‌ای است که قانون‌گذار به صراحت اعلام کرده که داشتن انشعاب آب و فاضلاب لازم و ملزوم یکدیگر بوده و کلیه مالکان املاک واقع در محدوده طرح جمع‌آوری و دفع فاضلاب مکلف‌ هستند ظرف مدتی که دستگاه‌ها و شرکت‌های آب و فاضلاب اخطار یا اعلان می‌نمایند، تقاضای نصب انشعاب فاضلاب ملک خود را به مرجع مربوط تسلیم و هزینه آن را پرداخت نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تصریح کرد: در صورت عدم اقدام برای خرید انشعاب قاضلاب، شرکت‌های آب و فاضلاب مجاز به قطع انشعاب آب این واحدها بوده و برقراری مجدد انشعاب آب منوط  به درخواست نصب انشعاب فاضلاب و پرداخت هزینه آن است.

سلطانی با اشاره به دریافت اقساطی حق انشعاب فاضلاب، خاطرنشان کرد: پس از اجرای شبکه دفع فاضلاب شهری در هر منطقه‌، مشترکین باید هزینه‌های حق انشعاب آن را یکجا پرداخت کنند ولی بلحاظ رعایت وضعیت اقتصادی و رفاه مردم، شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی، حق انشعاب فاضلاب را بصورت اقساطی دریافت می کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.