تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

درخشش ورزشکاران استان در رقابت ژیمناستیک مجازی در خانه

  • کد خبر : 14647
  • 23 اردیبهشت 1399 - 10:22
درخشش ورزشکاران استان در رقابت ژیمناستیک مجازی در خانه
رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان‌غربی گفت: ورزشکاران دختر و پسر استان در رقابت‌های موسوم به ژیمناستیک مجازی در خانه که در سطح کشور برگزار شد، چهار عنوان قهرمانی، پنج مقام دوم و ۶ رتبه سومی را کسب کردند.

نادر مدنی بیان کرد: مسابقات ژیمناستیک مجازی در خانه کشور با حضور ۳۴ تیم برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها در رده سنی ۶ تا ۸ سال و در بخش پسران سیدمحمد یاسین موسوی از کاشان مقام نخست را کسب کرد و سروش حیدری از ایلام و علی یوسف پور از کاشان دوم و سوم شدند.

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در رده سنی ۹ تا ۱۱ سال پسران نیز یاسین گلوانی از خوی عنوان نخست را از آن خود کرد، آرمین رسول زاده از بوکان به مقام دوم رسید و علی پورمیرزا، محمد عرفان شیری و علیسام ساجد هرسه از خانه ژیمناستیک ارومیه به طور مشترک سوم شدند.

مدنی خاطرنشان کرد: در رده سنی بالای ۱۲ سال پسران کاردو جلالی خارخار و بروا احمدی از مهاباد و سینوبل سرگیس از خانه ژیمناستیک ارومیه مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اظهارداشت:  در بخش دختران و رده سنی زیر هشت سال،  النا حیدری از کرمانشاه مقام قهرمانی را کسب کرد و نیان محمودی از مهاباد و النا امینی از کرمانشاه دوم و سوم شدند.

رییس هیات ژیمناستیک استان ادامه داد: در رقابت متولدان سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱  سارینا افشاری از البرز مقام اول را کسب کرد، سانا خاکی از اشنویه دوم شد و نسا معصومی از البرز و همراز نامداری از کرمانشاه به‌طور مشترک سوم شدند.

مدنی اضافه کرد: در رده سنی ۹ تا ۱۰ سال نازنین زهرا صمدی و یاسمن اختیاری از خانه ژیمناستیک ارومیه اول و دوم شدند و کاندی مدرسی از آذرخش اشنویه سوم شد.

وی گفت: در رده سنی بالای ۱۱ سال دختران هم حدیث امامعلی سبزی از خانه ژیمناستیک ارومیه اول شد و دیانا نوروزی از البرز و نیایش سالاری از ارومیه عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.