تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

درخواست بیش از ۲۳ هزار متقاضی مسکن ملی در استان تایید شد

  • کد خبر : 15767
  • 03 مرداد 1399 - 12:00
درخواست بیش از ۲۳ هزار متقاضی مسکن ملی در استان تایید شد
مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پیش از این نام‌نویسی ۳۴ هزار و ۸۸۶ نفر در ۱۴ شهرستان استان برای طرح مسکن ملی قطعی شده بود، گفت: درخواست ۲۳ هزار و ۶۸۵ نفر از این تعداد در مرحله نخست پالایش و تایید شد.

سیدمحسن حمزه‌لو با اشاره به این خبر بیان کرد: تقاضای باقی ثبت‌نام کنندگان مسکن ملی در آذربایجان‌غربی در مرحله پالایش قرار دارد و بعد از مشخص شدن نتایج، طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

وی اظهار داشت: اراضی مورد نیاز برای احداث مسکن ملی در آذربایجان‌غربی برای ١٢ هزار و ۴٣۶ واحد مسکن تامین شده است.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی پنج هزار و ۵٧٣ واحد مسکن ملی از ماه آینده آغاز می‌شود.

حمزه‌لو با اشاره به اینکه سهمیه آذربایجان‌غربی در طرح اقدام ملی مسکن احداث ۲۰ هزار و ۹۷۰  واحد مسکونی است، اظهار داشت: با این آمار در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شامل ارومیه، خوی، بوکان، مهاباد و میاندوآب، ۱۲ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی احداث می‌شود.

وی گفت: احداث چهار هزار و ۱۹۴ واحد مسکونی در در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار هزار و و ۲۷۴ واحد مسکونی در حوزه بازآفرینی شهری از دیگر موارد احداثی مسکن ملی در این استان است.

وی بیان کرد: افراد تایید شده بعد از دریافت پیامک از سامانه اقدام ملی مسکن تا اطلاع ثانوی وقت دارند تا با مراجعه به بخش «پیگیری» در سایت https://tem.mrud.ir نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.