تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

دستورالعمل پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ابلاغ شد

  • کد خبر : 14622
  • 22 اردیبهشت 1399 - 10:10
دستورالعمل پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ابلاغ شد
استاندار آذربایجان غربی گفت: با ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، امیدواریم بخشی از خسارتهای کرونا بر پیکره اقتصادی استان نیز جبران شود.

محمدمهدی شهریاری در جلسه بررسی تاثیرات کرونا بر فعالیتهای اقتصادی استان با اشاره به اینکه اقتصاد سنتی استان به تاسی از کشور در دوران کرونا متحمل خسارتهای سنگینی شده است،بیان کرد: حفظ اشتغال موجود و بازگرداندن کارگران بیکار شده و تسهیل دریافت منابع بانکی برای رونق تولید از اولویتهای استان در سالجاری است.

وی افزود: اگر چه هنوز برای برآورد نهایی خسارتهای کرونا بر اقتصاد استان زود است اما گزارشات جمع بندی شده تا امروز حاکی از خسارتهای زیاد به خدمات و بازرگانی، کشاورزی، صنعت و گردشگری است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه فعالیتهای اقتصادی بر بستر سنتی در قیاس با فعالیتهای در بستر اقتصاد هوشمند دچار خسارتهای بیشتری شده اند، تصریح کرد: کرونا علاوه بر تغییری که در رویکردهای اجتماعی به وجود آورده است باعث شده تا کسب و کارهای سنتی برای ماندگاری در عرصه اقتصادی به سمت هوشمند سازی و کسب و کارهای آنلاین پیش روند.

شهریاری از دستگاه های متولی خواست تا در جمع بندی تاثیرات کرونا بر اقتصاد استان، نظرات اتحادیه و تشکل های تخصصی از جمله اتاق بازرگانی، اصناف و اتحادیه های گردشگری و کشاورزی اخذ شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.