تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان

  • کد خبر : 16728
  • 05 مهر 1399 - 7:46
دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان
به مناسبت هفته دفاع مقدس فرماندهان نیروهای مسلح استان با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری گوروش، حجت الاسلام و المسلمین قریشی در این دیدار با اشاره به رشادت های نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس که از خاک کشور دفاع کردند، اظهار داشت: در هیج کجای دنیا نیروهای مسلحی نداریم که مقابل قرآن رژه بروند چرا که نیروهای مسلح ما لباس دین بر تن کردند و از خاک دفاع می کنند.

وی افزود:آزادی و اقتدار کنونی کشورمان مدیون رشادت های کسانی ست که در هشت سال دفاع مقدس در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی بدنشان را هدیه دادند و جانباز شدند در خط مقدم جبهه شهید شدند در زندان های رژیم بعثی اسیر شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به فرمایشات امام ره افزود:امام (ره) فرمودند نیروهای مسلح به تنهایی نمیتوانند دشمن را دفع کنند و مردم نیز همپای این دلاورمردان در خط مقدم حضور یافتند تا حتی یک وجب هم از خاک کشور در دست دشمن نماند که این نصرت خداوند بود.

امیر حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا نیز در این دیدار با اشاره به تجدید پیمان با آرمان های مقام معظم رهبری در هفته دفاع مقدس افزود: باید معرفتمان روزافزون باشد چرا که دفاع مقدس یک گنجینه ای فضیلت ها و ارزش های انسانی است.

وی افزود: تجلیل و تکریم ایام دفاع مقدس تقویت بنیه نظام جمهوری اسلامی و یک قدرت افکنی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.