تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فرا رسیدن روز دامپزشکی را تبریک گفت

  • کد خبر : 16851
  • 13 مهر 1399 - 8:16
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فرا رسیدن روز دامپزشکی را تبریک گفت
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی با پیامی، فرا رسیدن 14 مهر روز دامپزشکی را تبریک گفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در پیامی، روز دامپزشکی را به تلاشگران و زحمتکشان این عرصه که در متعهدانه و مجدانه برای ارتقاء سلامت و بهداشت جامعه با فداکاری و ایثار تلاش می کنند،تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 

نامگذاری ۱۴ مهر ماه در تقویم رسمی کشور با عنوان روز دامپزشکی، فرصتی فراهم آورد تا بیشتر از همیشه به یاد همکارانی باشیم که در راستای بهبود تولیدات دامی و تامین امنیت غذایی با تولید محصولات سالم , بهداشتی که از وظایف جهاد کشاورزی است، تلاش می کنند.

اهمیت کار دامپزشک به طور کل در عرصه های بهداشت گوشت و مواد پروتینی ، بهداشت و کنترل سلامت غذایی ، کنترل و پیشگیری بیماری های مشترک از حیات وحش به انسان و در آخر خدمت به حیوانات حیات وحش و حیوانات اهلی و خانگی بر کسی پوشیده نیست .

انتخاب روزی به عنوان روز دامپزشک، در واقع حداقل اقدامی است که می توان برای تکریم و ادای احترام به این عزیزان که به انحاء مختلف اعم از علمی و اجرایی برای تحقق سلامت فراگیر و پایدار و ارتقاءامنیت غذایی مردم از مزرعه تا سر سفره و استمرار آن در جامعه شبانه روز تلاش و کوشش می کنند، بجاآورد.

لذا با تبریک این روز به همه فعالان و همکاران بخش دامپزشکی استان که عمر گرانبهای خود را در خدمت به سلامت جامعه دامی و در نهایت سلامت بشر صرف می کنند، آرزوی توفیق روزافزون همگی را از درگاه خداوند متعال دارم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.