تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

راه اندازی سامانه ثبت الکترونیکی دادخواست و دعاوی اعتراضی در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 15809
  • 07 مرداد 1399 - 10:28
راه اندازی سامانه ثبت الکترونیکی دادخواست و دعاوی اعتراضی در آذربایجان غربی
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از راه اندازی سامانه خودکاربرای ثبت لوایح و ثبت دادخواست و شکوائیه و دعاوی اعتراضی در دادگستری استان خبر داد.

علی اکبر گروسی اظهار داشت:  سامانه خودکار برای ثبت لوایح و ثبت دادخواست و شکوائیه و دعاوی اعتراضی در دادگستری اذربایجان‌غربی راه‌‍اندازی می‌شود.

وی افزود: در راستای ایجاد زمینه‌های تحولی دستگاه قضا و کاهش حضور و ترددهای غیر ضروری مراجعین علی الخصوص وکلاء، بستر لازم برای خودکاربری نمودن امور قضائی و اداری با استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعات فراهم شده و در این اوخر خودکاربری ثبت لوایح و ثبت دادخواست و شکوائیه و دعاوی اعتراضی بدون حضور فیزیکی و به صورت غیر حضوری برای ارائه خدمات الکترونیکی آماده بهره برداری شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی یادآور شد: با راه اندازی این خدمت از این پس، وکلا، کارشناسان و سایر اشخاص می‌توانند کلیه امور خود را از طریق سامانه بدون حضور در دفاتر خدمات قضائی و به صورت مستقیم ثبت و به حوزه‌های قضائی (رئیس یا دادستان) ارسال کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به شعب محاکم و شوراها دستور داده شده است ضمن ارشاد مراجعین به اقدام از طریق سامانه خودکاربری به نهادینه شدن این موضوع کمک کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.