تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

راه پیروزی اسلام با خون شهیدان سیراب می‌شود/ سردار سلیمانی در تاریخ جهان اسلام جاودانه ماند

  • کد خبر : 12575
  • 14 دی 1398 - 8:34
راه پیروزی اسلام با خون شهیدان سیراب می‌شود/ سردار سلیمانی در تاریخ جهان اسلام جاودانه ماند
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه هر چند دیگر سردار سلیمانی در جمع ما نیست ولی راه او و راه مقاومت همچنان ادامه دارد گفت: راه پیروزی اسلام با خون شهیدان سیراب می‌شود و ادامه‌دار خواهد بود.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی جمعه شب در مراسم سوگواری شهادت سردار قاسم سلیمانی در مسجد لطفعلی خان ارومیه با بیان اینکه هر چند دیگر سردار سلیمانی در جمع ما نیست ولی راه او و راه مقاومت همچنان ادامه دارد افزود: فقدان این فرمانده ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است، راه پیروزی اسلام با خون شهیدان سیراب می‌شود و ادامه‌دار خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همچون مالک اشتر مطیع امر ولایت بود افزود: اینکه شهید سلیمانی را هم‌تراز با مالک اشتر می‌دانند، نشانگر عظمت شخصیت و شأن این شهید است.

 

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه یاد و نام و خدمات سردار سلیمانی در تاریخ جهان اسلام جاودانه ماند تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را تقویت و اعضای ان را برای نابودی استکبار جهانی مصمم‌تر کرده‌است.

 

وی  دشمنی بد خواهان نظام اسلامی را به سبب وجود مقاومت اسلامی ملت بزرگ ایران دانست و اظهار کرد: جبهه کفر و توحید تا ابد در تقابل خواهند بود و تنها راه پیروزی و جلب نصرت الهی نیز مقاومت و ایستادگی در برابر جبهه کفر و الحاد است.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.