تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

روزانه ۲۴ هزار لیتر الکل طبی در آذربایجان‌ غربی تولید می شود

  • کد خبر : 13696
  • 14 اسفند 1398 - 8:04
روزانه ۲۴ هزار لیتر الکل طبی در آذربایجان‌ غربی تولید می شود
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: روزانه 24 هزار لیتر الکل طبی 96 درصد در آذربایجان‌ غربی تولید می‌شود.

غلامرضا بابایی بیان کرد: هیچگونه مشکلی برای تولید الکل در استان وجود ندارد و روزانه حداقل ۲۴ هزار لیتر الکل طبی ۹۶ درصد تولید و با هماهنگی و نظارت دانشگاه علوم‌پزشکی تحت مدیریت یکپارچه در سطح کشور توزیع می‌شود.

 

وی افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در واحدهای صنفی و بازار استان اقدامات پیشگیرانه توسط کارگروه پدافند غیرعامل صنعت، معدن و تجارت استان تهیه، تدوین و برای اجرا در واحدهای صنفی ابلاغ و اطلاع‌رسانی شده است.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در خصوص برخورد با سوداگران و محتکران، با اجرای گشت مشترک با حضور بازرسان دانشگاه علوم‌پزشکی، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت اقداماتی صورت گرفته و این اقدامات به صورت مستمر اجرا می‌شود.

 

بابایی خاطر نشان کرد: در بازرسی مشترک ۴۲ کارتن ماسک احتکاری کشف و ۳ واحد فروشگاهی عرضه کننده تجهیزات پزشکی نیز پلمب شده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در  آذربایجان‌غربی تمام واحدهای تولید کننده مواد شوینده، ضدعفونی کننده، ماسک و الکل با تمام ظرفیت تولیدی برای تأمین مواد مورد نیاز مردم در حال فعالیت هستند.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اضافه کرد: هماهنگی لازم با واحدهای تولیدی در راستای تولید حداکثری الکل طبی، مواد شوینده، مواد ضد عفونی کننده و ماسک، برای همکاری لازم با دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مرکز و ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا ویروس استان از سوی سازمان انجام شده است.

 

بابایی گفت: صدور جواز تأسیس و پروانه بهره‌برداری واحدهای تولیدی مواد شوینده، ضدعفونی کننده، الکل و غیره در کمترین مدت زمانی و خارج از نوبت انجام می‌شود و همچنین بررسی ثبت سفارش‌های مواد اولیه مورد نیاز این واحدها و صدور معافیت‌های گمرگی برای واردات ماشین‌آلات مرتبط با خطوط تولید مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در اسرع وقت انجام می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.