تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

ساخت بیمارستان تکاب تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد

  • کد خبر : 16174
  • 31 مرداد 1399 - 12:42
ساخت بیمارستان تکاب تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مراحل ساخت بیمارستان تکاب تا پایان شهریور تمام شده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود گفت: تجهیرات بیمارستان نیز به همت مسئولان استانی آماده و به زودی نصب می‌شود.

محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیمارستان در دست ساخت تکاب با اشاره به اقدامات شاخص دولت در ارتقای شاخص‌های سلامت اظهار داشت: در هفت سال گذشته ۶۴ بیمارستان ساخته و تحویل وزارت بهداشت شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان دولت ۱۳ بیمارستان دیگر نیز تحویل شود.

وی با تاکید بر اینکه مراحل ساخت این بیمارستان تا پایان شهریور تمام شده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود گفت: تجهیرات بیمارستان نیز به همت مسئولین استانی آماده و به زودی نصب می‌شود.

اسلامی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم برای تکاب که از سال گذشته توجه خاصی به آن شده ارتقای ایمنی جاده‌های مواصلاتی‌ است افزود: سعی می‌شود تا سازمان ایمیدرو را به عنوان یکی از بهره‌برداران اصلی معادن تکاب دعوت به مشارکت کرده که پیش‌بینی می‌شود با این اقدام و افزایش سهم اعتبارات اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

وی در ادامه گفت: طرح بافت فرسوده و تاریخی تکاب و رسیدگی به مشکل تاریخی برخی زمین‌های مردمی در دستور کار قرار دارد و علاوه بر تزریق منابع لازم برای بازآفرینی شهری برای مشکلات تاریخی مردم در برخی اراضی نیز در چارچوب قوانین و مقررات و با رعایت حال مردم تعیین تکلیف می‌شود.

اسلامی بیان کرد: ۱۳ پروژه بیمارستانی در دوره کرونا به پایان رسیده و تحویل وزارت بهداشت شده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به سیاست جدید اتمام پروژه‌های نیمه تمام از طریق افزایش اعتبارات و بهره‌مندی از همکاری‌های سازمان برنامه و بودجه بسیاری از پروژه های بالای ۷۰ درصد تا پایان کار دولت به پایان برسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.