تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

ساعات کاری ادارات استان اعلام شد

  • کد خبر : 14399
  • 01 اردیبهشت 1399 - 6:21
ساعات کاری ادارات استان اعلام شد
استاندار آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ساعات کار ادارات از اول اردیبهشت ماه از ۷:۴۵ تا ۱۴:۴۵ خواهد بود.

محمدمهدی شهریاری بیان کرد: همت جمعی شکل گرفته به مدد مردم، اصناف، دستگاههای اجرائی و نیروهای مسلح و کادر درمان باعث شده تا روز به روز روند کنترل بیماری مطلوبتر شود.

وی با تاکید بر اینکه آغاز بکار و تداوم فعالیت صنوف در گرو ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت است افزود: ادارت دولتی و واحدهای صنعتی و خدماتی نیز باید در این سامانه ثبت نام کنند در غیر اینصورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به کمبودهای موجود در بحث ماسک تصریح کرد: برخی افراد با فعالیتهای زیرزمینی نسبت به تولید ماسک های غیربهداشتی اقدام می کنند که دستگاه های مربوطه باید با آنها برخورد و مردم نیز از ماسک های غیر استاندارد به منظور حفظ سلامت شان استفاده نکنند.

شهریاری بر ضرورت افزایش تعداد آزمایشات سرپایی کرونا تاکید و خاطرنشان کرد: با افزایش آزمایشات افراد مبتلای بیشتری شناسایی و با پایش آنها از شیوع بیشتری بیماری جلوگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه همه تلاشها برای تامین نیازهای سلامت محور بکار گرفته شده است،اضافه کرد: در تامین اقلام ضدعفونی و تجهیزات پزشکی کمبودی نداریم و کمبودهای موجود در ماسک و دستکش نیز از طریق افزایش تولید و نیز واردات داخلی و خارجی به زودی برطرف می شود.

استاندار آذربایجان غربی به تشکیل ستاد مشارکت های مومنانه مردم آذربایجان غربی نیز اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه و پرهیز از موازی کاری، جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر از کرونا، این ستاد با همراهی سپاه شهدا، مساجد و دستگاه های اجرایی راه اندازی شده است.

شهریاری اظهار داشت: پیش بینی می شود ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در ۳ مرحله توزیع شود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.