تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

سپاه با تمام قدرت از کیان مملکت دفاع می کند

  • کد خبر : 12852
  • 27 دی 1398 - 10:06
سپاه با تمام قدرت از کیان مملکت دفاع می کند
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:همه ما سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران ناراحت و داغداریم اما از یاد نبریم که سپاه با تمام قدرت از کیان مملکت دفاع می کند

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۷ دی ماه در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران اظهار کرد: حضور پرشور مجدد مردم در صفوف نماز جمعه نشان داد که همچون گذشته پشتیبان نظام و انقلاب جمهوری اسلامی هستند.

 

وی  با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران افزود: همه ما از این موضوع ناراحت و داغداریم اما از یاد نبریم که سپاه با تمام قدرت از کیان مملکت دفاع می کند و لازم است از شیطنت‌های دشمنان مقابل  این نظام، جلوگیری کنیم و با خیانت کاران هم‌صدا نشویم.

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: دشمن به دنبال ترور شخصیت سرداران سپاه است در حالی که سرداران سپاه ما در برابر خطایی که رخ داد، اعلام مرگ کردند و ما باید قدردان زحمات فرزندان این نظام باشیم.

 

حجت الاسلام  قریشی با اشاره به حضور ۲۵ میلیونی مردم ایران اسلامی در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی‌ها، تشییع و دیگر مراسم‌ها خاطر نشان کرد: به برکت شهادت ایشان بار دیگر درخت تنومند انقلاب اسلامی آبیاری شد. شهادت ایشان مصلحت خداوند متعال بود تا بار دیگر اتحاد ملت ایران اسلامی به رخ همگان کشیده شود.

 

وی با بیان یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: وی اذعان کرده بود آمریکا باید ۵۲ منطقه از ایران اسلامی را مورد اصابت قرار می‌داد ولی در کنفرانس مطبوعاتی وی دیدیم که جز عجز و لابه حرفی برای گفتن نداشت.

 

بعد از نماز جمعه این هفته، راهپیمایی با شکوه حمایت ازمجاهدت مقتدرانه نیرو‌های مسلح، خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.