تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مناسبت سالروز ۲۲ بهمن بیانیه صادر کرد

  • کد خبر : 13332
  • 22 بهمن 1398 - 9:06
شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مناسبت سالروز ۲۲ بهمن بیانیه صادر کرد
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد و از تمامی مردم آذربایجان غربی برای حضور هر چه باشکو‌ه‌تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد که متن آن به شرح زیر است:

“جاءالحق و زهق الباطل”

باسمه تعالی

انقلاب اسلامی ما به لطف الهی درحال عبور از چهل‌ سالگی است و در چهل و یکمین سالگرد این انقلاب با شکوه شاهد هستیم که همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود؛ این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته شده است.
مردم شریف و ولایتمدار که صاحبان اصلی این انقلاب هستند بار دیگر با حضور شکوهمند خود حماسه‌ای خلق خواهند کرد و همگی در کنار یکدیگر در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ ماه شرکت می‌کنیم و با حضور خود پیام وحدت و همدلی‌ را پیش چشمان منتظر و کنجکاو عالمیان به نمایش میگذاریم.
چهل و یکمین برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران را در حالی ورق می زنیم که ایران عزیز بار دیگر سوگوار شهادت یکی از بزرگ مردان تاریخ ایران زمین، سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی شد. مبارزی نستوه که سال ها در راه حفاظت از کیان این مرز و بوم با جهل و ظلم مبارزه کرد.
۲۲ بهمن ماه امسال بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید باشکو‌ه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود چرا که حضور در این راهمیمایی کوچک‌ترین کار برای قدردانی از خون شهدای انقلاب تا مدافعان حرم به ویژه در اربعین سردار سر افراز اسلام شهید سلیمانی است و همچنین در ادامه این ادای دین حضور حد اکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، با پایبندی به آرمان‌های امام راحل(رحمه‌الله علیه) و ارزش‌های نظام و انقلاب و منویات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است که وظیفه‌ای همگانی می‌باشد.
مجموعه خانواده صنعت برق آذربایجان غربی نیز در همراهی باملت پرشور و مومن و انقلابی ایران اسلامی و مردم غیور، ولایتمدار و همیشه در صحنه آذربایجان غربی بار دیگر باحضور باشکوه و انقلابی خود در راهپیمایی و تظاهرات یوم الله ۲۲بهمن با آرمان های امام خمینی(ره) بیعت خواهند کرد.

اکبر حسن‌بکلو

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

بهمن ماه ۹۸

 

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.