تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

شرکت مردم در انتخابات توطئه‌های معاندان نظام در مناطق مرزی کشور را خنثی می‌کند

  • کد خبر : 13290
  • 20 بهمن 1398 - 9:15
شرکت مردم در انتخابات توطئه‌های معاندان نظام در مناطق مرزی کشور را خنثی می‌کند
نماینده ولایت فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: شرکت مردم در انتخابات رای به بی‌اثر بودن نفوذ دشمن است و توطئه‌های معاندان نظام در مناطق مرزی کشور را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای همیشه سرافراز و تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: ۲۲ بهمن از ایام‌الله است و ایام‌الله روزهایی هستند که تجلی ویژه خداوند به جامعه بشری بر حسب تحولاتی است که انسان‌ها برای جامعه خود ایجاد کرده‌اند.

 

وی افزود: هر رای آگاهانه‌ای که مردم به صندوق‌ می‌اندازند، تیر زهرآگینی بر قلب دشمنان خواهد بود و شرکت مردم در انتخابات رای به بی‌اثر بودن نفوذ دشمن است و توطئه‌های معاندان نظام در مناطق مرزی کشور را خنثی می‌کند.

 

نماینده ولایت فقیه در آذربایجان‌غربی  با دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای حضور در مراسم یوم‌الله امسال تصریح کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همانند سال ۵۷ شرکت و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرده و در برابر دشمن خواهیم ایستاد.

 

حجت‌الاسلام قریشی خاطر نشان کرد: در انتخابات پیش‌رو با حضور گسترده خود، انسان‌های آزاده، اصلح و طرفدار مردم را انتخاب کرده و از ورود نمایندگان اهل‌معامله به مجلس و افرادی که به دنبال باند و باندبازی، سیاسی بازیو اشرافی گری بوده، جلوگیری شود.

 

وی اذعان داشت: حضور در انتخابات عزت، اقتدار و امنیت ما را تضمین کرده و دشمنان را ناامید می‌کند و بی شک حضور پررنگ مردم باعث تقویت و استحکام نظام  جمهوری اسلامی  می‌شود.

 

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: امام راحل بعد از انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات، سرنوشت ملت را در اختیار خود مردم قرار دادند و یقیناً امسال نیز همانند دوره‌های گذشته در راه تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، به‌صورت گسترده در انتخابات پیش‌رو شرکت کرده و در برابر یاوه‌گویان خواهیم ایستاد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.