تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

شناخت دشمنان نظام اسلامی در برهه کنونی بسیار ضروری است

  • کد خبر : 15733
  • 01 مرداد 1399 - 11:04
شناخت دشمنان نظام اسلامی در برهه کنونی بسیار ضروری است
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناخت دشمنان نظام اسلامی در برهه کنونی بسیار ضروری است و باید در این زمینه به بصیرت افزایی پرداخت.

حجت الاسلام حسین طیبی‌فر امروز در آئین تودیع و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، اظهار داشت: شناخت دشمنان نظام اسلامی در برهه کنونی بسیار ضروری است و باید در این زمینه به بصیرت افزایی پرداخت.

وی ضمن اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، اضافه کرد: در قرآن کریم برای شناخت دوست از دشمن و تمیز دادن این دو از یکدیگر، ملاک‌هایی ارائه شده است، که باید به آن توجه کرد.

این مسئول ضمن ابراز تاسف از اینکه برخی با بیت المال ارتزاق می کنند ولی به آن خیانت می کنند، ادامه داد: برخی نیز هستند که از عناوین مقام معظم رهبری استفاده می کنند و نام امام خینی (ره) به زبان می آورند ولی خلاف منویات ایشان حرکت می کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه برخی در نقش ستون پنجم ظاهر شده اند، اضافه کرد: بیشتر از دشمنان خارجی باید از این افراد ترسید.

طیبی‌فر خاطرنشان کرد: باید ضمن اینکه در مواجهه با دشمنان بیرونی، کشورمان را بیمه می‌کنیم باید نسبت به نفوذ هوشیار باشیم، کمااینکه مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع هشدار هم داده اند.

وی در پایان برای موفقیت مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان ابرازامیدواری کرد و از مسئول پیشین نیز قدردانی کرد.

در این آئین از زحمات حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی قدردانی شده و حجت الاسلام علی متین به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی منصوب شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.