تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

شناسایی افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا در سه مرحله اجرا می‌شود

  • کد خبر : 14464
  • 05 اردیبهشت 1399 - 6:46
شناسایی افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا در سه مرحله اجرا می‌شود
استاندار آذربایجان غربی گفت: شناسایی افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا در اولویت بوده و در سه مرحله اجرا می‌شود .

محمدمهدی شهریاری در رزمایش کمک مومنانه در ارومیه با بیان اینکه شناسایی افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا در اولویت بوده و در سه مرحله اجرا می‌شود که در مرحله نخست ١٠٠ هزار نفر در سطح استان به همین منظور شناسایی شدند، بیان کرد: برای تأمین مالی لازم برای تهیه این کمک‌ها مشکلی وجود نداشته و می‌توان تا ۴٠٠ هزار بسته معیشتی را تا ماه‌های آینده تهیه و توزیع کرد.

وی با اشاره به اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند همکاری و مشارکت مردم است، افزود: در آذربایجان‌غربی این همکاری بسیار بالاست و باید همچنان نیز ادامه یابد تا این ویروس و شیوع آن کنترل شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به همکاری و همراهی مردم و مسئولان در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا تصریح کرد: با توجه به همکاری بی نظیر مردم، کارکنان دولت، دستگاه‌های اجرایی، سپاه و ائمه جمعه میزان بسته‌های معیشتی که در بین نیازمندان توزیع می‌شود به ۲۰۰ هزار بسته رسید.

شهریاری با بیان اینکه در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری ستاد مشارکت‌های مومنانه مردم استان با مشارکت استانداری، سپاه شهدا و دفتر نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد خاطرنشان کرد: این ستاد امروز تجلی همدلی و ایثار است و با سرلوحه قرار دادن کرامت نیازمندان، بسته‌های معیشتی را توزیع خواهد کرد.

وی از مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و دیگر دستگاه‌ها در مشارکت برای تهیه بسته‌های معیشتی نیز تقدیر کرد و گفت: تا پایان کرونا همراه و همدل با مردم آسیب دیده هستیم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا منوط به همراهی پیوسته مردم در اجرای دو اصل پرهیز از ترددهای غیرضروری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.