تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

صاحبان صنوف کم ریسک حتما در سامانه سلامت ثبت نام کنند

  • کد خبر : 14339
  • 28 فروردین 1399 - 7:42
صاحبان صنوف کم ریسک حتما در سامانه سلامت ثبت نام کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: صاحبان صنوف کم ریسک برای ادامه فعالیت خود در سامانه سلامت ثبت نام کنند، در غیر این صورت از فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

بهنام شهدی در دومین جلسه ستاد تنظیم بازار و نهمین جلسه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونای استان، با اشاره به فعالیت صنوف کم ریسک در کشور و استان آذربایجان غربی با رعایت الزامات و پروتکل‌های بهداشتی، بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۰ درصد از صاحبان صنوف کم ریسک در استان در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند و ضروری است تا پایان فروردین ماه نیز بقیه فعالان صنوف کم ریسک برای ادامه فعالیت خود در این سامانه ثبت نام کنند.

 

وی افزود: صاحبان صنوف کم ریسک باید برای ادامه فعالیت خود در سامانه سلامت ثبت نام کنندو با رعایت الزامات و پروتکل‌های بهداشتی فعالیت نمایند، در غیر این صورت از فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از برخی افراد و سودجویان برای افزایش قیمت کالا و خدمات در این ایام، تصریح کرد: افزایش قیمت کالا و خدمات ممنوع است و با افرادی که بخواهند با استفاده از شرایط کنونی سوء استفاده کنند و آرامش روانی بازار را بر هم بزنند به شدت برخورد می‌کنیم.

 

شهدی از سازمان بازرسی، مجمع امور صنفی و سازمان صمت نیز خواست تا با فزایش بازرسی‌ها اجازه سوء استفاده به این افراد را ندهند.

 

وی همچنین تامین و تولید ماسک‌های بهداشتی با رعایت ضوابط و الزامات دانشگاه علوم پزشکی را از اولویت‌های استان عنوان کرد و گفت: بخشی از ماسک مورد نیاز استان در خود استان تولید می‌شود و ما سعی می‌کنیم برای تامین نیاز‌های استان به ماسک از سایر استان‌ها نیز این کالا را وارد کنیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از فعالیت‌های اقتصادی استان در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد، گفت: ضروری است بانک‌های عامل استان بر اساس قوانین در پرداخت تسهیلات ۱۵ درصد از منابع تسهیلاتی خود را بصورت ویژه به این بخش اختصاص دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.