تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

صلاحیت ۹۲ درصد داوطلبان مجلس یازدهم در ارومیه تایید شد

  • کد خبر : 12280
  • 27 آذر 1398 - 7:23
صلاحیت ۹۲ درصد داوطلبان مجلس یازدهم در ارومیه تایید شد
فرماندار ارومیه گفت: پس از پایان مهلت بررسی تایید صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی، ۹۲ درصد از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این شهرستان از سوی هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شدند.

علیرضا ملامحمدی‌زاده بیان کرد: پس از پایان مهلت بررسی تایید صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی، ۹۲ درصد از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این شهرستان از سوی هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شدند.

 

وی با بیان اینکه  شمار نهایی داوطلبان ثبت‌نامی مجلس از ارومیه ۱۶۳ نفر بود که ۶ نفر از انان انصراف خود را اعلام کردند افزود: از میان داوطلبان باقی‌مانده ۱۵۰ نفر توسط هیات‌های اجرایی مورد تایید قرار گرفت و هفت نفر نیز رد صلاحیت شدند.

 

فرماندار ارومیه تصریح کرد: هیات‌های اجرایی وضعیت تایید یا رد صلاحیت داوطلبان را در سامانه وارد کرده و امروز نتیجه را به داوطلبان اعلام می‌کنند.

 

ملامحمدی‌زاده با اشاره به اینکه  داوطلبانی که به رد صلاحیت خود اعتراض داشته باشند از امروز / چهارشنبه ۲۷ آذر/ می‌توانند اعتراض خود را طرح کرده و از طریق هیات نظارت پیگیری کنند، اضافه کرد: هیات نظارت در بررسی اولیه شکایت‌ها ۱۰ روز فرصت دارد تا درباره صلاحیت تمامی داوطلبان اعم از تایید صلاحیت‌شدگان یا آنان‌که صلاحیت‌شان در هیات‌های اجرایی تایید نشده‌اند، اظهار نظر کند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.